Jak zrobić maseczkę z awokado na włosy?

Maseczka z awokado jest doskonała dla włosów suchych i łamliwych. Po jej zastosowaniu włosy będą jedwabiście miękkie i lśniące. Kwasy tłuszczowe zawarte w awokado wspaniale odżywią zarówno twoje włosy jak i skórę głowy.
Jak zrobić maseczkę z awokado na włosy?
1
Awokado, miód i oliwa z oliwek
Obierz i utrzyj awokado na papkę. Dodaj łyżkę miodu oraz 2 łyżeczki oliwy z oliwek. Dokładnie wymieszaj, nałóż na włosy na 20 minut po czym spłucz i umyj włosy delikatnym szamponem.
2
Awokado, jogurt, jajko, olejek rozmarynowy, olejek jojoba
Awokado zetrzyj, zmieszaj mikserem z 2 łyżkami jogurtu, 1 jajkiem, pół łyżeczki olejku rozmarynowego i 1 łyżką olejku jojoba. Maseczkę nałóż na włosy i pozostaw na 20 minut. Podczas tego czasu delikatnie wmasowuj ją w skórę głowy.
3
Awokado, oliwa z oliwek, olej migdałowy
Awokado zmieszaj z połową szklanki oliwy z oliwek i 1/4 szklanki oleju migdałowego. Mieszankę nanieś na wilgotne włosy i pozostaw na 20 minut. Jeśli skóra na twojej głowie jest sucha wówczas mieszankę wmasowuj w nią przed spłukaniem przez około 5-7 minut. Spłucz, włosy umyj delikatnym szamponem po czym nałóż odżywkę tak jak zwykle.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Olejek jojoba jest doskonały na łysienie i wypadanie włosów oraz dla włosów suchych i skołtunionych.
  • Jeśli masz długie włosy musisz użyć całego awokado. Jeśli masz półdługie wystarczy tylko pół.
  • Komentarze Tipy.pl (2)

MalutkaToJa - 2013-03-28
Warto dodać do tych masek także kilka kropel olejku rycynowego. Ma on wspaniałe działanie na włoski, odżywia je i przyspiesza wzrost! Jednak nie powinny stosować go blondynki, ponieważ przyciemnia kolor włosów.
rahab - 2010-12-24
Super maseczka,włoski są po niej nawilżone,błyszczace,gładkie i pięknie się układają..a ja do maski w wersji 1 dodaje jeszcze roztopione masło kakaowe,POLECAM!!!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub