Jak zrobić broszurę w Wordzie?

Broszurę reklamującą firmę może wykonać specjalista od reklamy. Taka broszura będzie na pewno trzymała się wyznaczonych standardów, ale jak powszechnie wiadomo będzie także odpowiednio kosztowała. Dlatego równie dobrze możesz ją wykonać samodzielnie. Tutaj właśnie wyciąga do nas pomocną rękę Microsoft Word. Ma on specjalnie przygotowany szablon do przygotowania broszury, który bardzo ułatwi ci pracę. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak korzystając z Word–a zrobić broszurę. 
Jak zrobić broszurę w Wordzie?
1
Otwórz dokument tekstowy Microsoft Word. Aby uzyskać dostęp do szablonu wybierz "plik" i opcję "nowy" (pierwsza na liście).
2
Po prawej stronie ekranu pojawi się pasek opisany "Nowy dokument". Wybierz z opcji "Nowy szablon", "Szablony ogólne".
3
Powinno pojawić  się okno podobne do tego na zdjęciu. Kliknij na opcję "broszura" i wybierz ok.
4
Na ekranie pojawia się szablon tworzenia broszury. W szablonie zapisane jest dużo informacji, większość musisz wykasować a na ich miejsce wklej własne.
5
Musisz być świadomy jak Word orientuje broszurę na ekranie w porównaniu do tego, co zobaczysz po wydrukowaniu. Pamiętaj, że broszura jest dwustronna, więc szablon pokazuje ci na ekranie obie strony broszury na raz.

Po wydrukowaniu pierwszej strony musisz włożyć do drukarki tą samą kartkę papieru, aby wydrukowała także drugą stronę (pamiętaj by dobrze włożyć kartkę, aby strony broszury nie były odwrócone wzajemnie do siebie do góry nogami). Zanim wydrukujesz ostateczną kopię poeksperymentuj trochę z różnymi opcjami broszury.
6
Aby broszura była interesująca konieczne jest wklejenie do niej obrazów. Możesz zamieścić w niej zdjęcia, ale jeżeli nie posiadasz odpowiednich skorzystaj z obrazów Clip-art. Z menu wybierz opcję "wstaw- obraz" i wybierz Clip-art. Dobierz obrazki, które najlepiej będą pasowały do twojej oferty.
7

Przeczytaj również artykuł "Jak zrobić broszurę".

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Pamiętaj, ze broszura musi być utrzymana w jednym stylu. Jeżeli więc dodajesz zdjęcia to nie dodawaj Clip-artów, natomiast jeżeli wybrałeś Clip-arty to podaruj sobie zdjęcia.
  • Zanim zabierzesz się za tworzenie broszury w Wordzie przeczytaj artykuł "Jak zrobić broszurę", znajdziesz tam kilka wskazówek dotyczących kompozycji.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Janusz Biznesu - 2015-04-15
Bravo, trzeba być naprawdę specjalistą w dziedzinie projektowania by wpajać ludziom takie bzdury jak projektowanie w Wordzie.....tak samo jak Tworzenie logo w internetowych kreatorach. Gratuluję autorowi, że tworząc takie wpisy idealnie przedstawia brak elementarnej wiedzy na temat grafiki, projektowania, przestrzeni kolorów CMYK oraz jakiejkolwiek wiedzy na temat DTP. Drogi autorze, napisz jeszcze ze 99,9% drukarni odrzuci ten projekt ;)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub