Jak zrobić uszy królika? strona 1 z 5

Zbliża się Wielkanoc i możesz zrobić swojemu dziecku wyjątkowo urocze i zabawne uszka króliczka. Zapewne będzie miało wiele radości móc przebrać się za wielkanocnego króliczka. Uszka możesz również założyć swojemu pieskowi lub kotkowi.
Jak zrobić uszy królika?
Rzeczy, których potrzebujesz:
szablony, nożyczki, szary i różowy filc (do kupienia tutaj), klej i pistolet do kleju na gorąco (do kupienia tutaj), gumka elastyczna, szpilki, krochmal, pędzelek, nos królika (opcjonalnie, do kupienia tutaj)
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jeszcze większą frajdę sprawisz dziecku zakładając mu ponczo-króliczka (zobacz tutaj). Sprawdziłam i gorąco polecam!
1
robienie uszu królika
Kliknij na zdjęcie obok aby powiększyć i wydrukuj. Wytnij a następnie ułóż większe uszy na szarym filcu, mniejsze na różowym i przypnij szpilkami, aby się nie przesuwały i wytnij.
2
robienie uszu królika
Wycięte kawałki filcu ułóż na papierze i posmaruj krochmalem po obu stronach. Pozostaw na kilka godzin, aby wyschło.
3
robienie uszu królika
Klejem na gorąco przyklej różowe kawałki – wnętrze uszu do szarych. Ułóż je tak, aby nacięcia różowego filcu były tuż nad nacięciem szarego. Następnie szare nacięcie zaklej jedno na drugie tak by ucho wygięło się i w miejscu nałożenia nacięć utworzył się kąt 90°.
4
uszy królika
Teraz przyklej uszy do kółeczka filcowego. Następnie doklej od spodu kółeczka gumkę wcześniej wymierzoną do głowy przyszłego właściciela uszu. W razie kłopotów posiłkuj się zdjęciami.
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub