Jak flirtować na GG? strona 1 z 4

Chcesz spróbować flirtu przez Gadu-Gadu, ale nie wiesz jak to zrobić? Uwierz, że to nic trudnego. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak flirtować na GG.
Jak flirtować na GG?
1
Zadaj sobie pytanie „czy naprawdę podoba mi się ta osoba?”. Jeżeli odpowiedź brzmi nie, nie zaczynaj flirtu, bo dając jej złudne nadzieje, możesz ją tylko skrzywdzić. Tylko jeżeli podoba ci się dana osoba, możesz zacząć flirt.
2
Zadaj sobie kilka pytań:
- Jakim typem człowieka jest obiekt twojego zainteresowania?
- Jakie jest jego/jej hobby?
- Czy dobrze go/ją znasz?
3
Zastanów się, kto powinien zacząć rozmowę. Spójrz wstecz i zastanów się czy nie jest przypadkiem tak, że to ty zawsze odzywasz się jako pierwsza? A może jest dokładnie na odwrót i to ta druga osoba musi się odezwać, by rozpocząć rozmowę?
4
Przywitaj drugą osobę, gdy tylko się pojawi.
5
Napisz mu coś o tym jak minął ci dzień lub co udało ci się zrobić i obserwuj jego reakcję. Jeżeli wykaże zainteresowanie, poflirtuj z nim trochę. Jeżeli natomiast nie wykaże zainteresowania twoim opowiadaniem i porzuci temat, flirt z nim nie ma sensu, najwyraźniej nie jest tobą zainteresowany.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Flirtując przez gg lub inny komunikator, od czasu do czasu wstaw trochę śmiechu „haha”.
  • Nie odpowiadaj natychmiastowo, to sprawia wrażenie jakbyś desperacko czekała, aż druga osoba do ciebie napisze.
  • Prowadź rozmowy tak, by nie zawsze były tylko o jednej ze stron.
  • Staraj się być uczciwa(-y) i pogodna(-y).
  • Uściski mają prawie taką samą siłę jak pocałunki, ale są mniej prowokacyjne.
  • Dwa razy czytaj, co napisałaś, by uniknąć literówek.
  • Jeżeli zależy ci na drugiej osobie, a ona dała ci do zrozumienia, że jest tobą zainteresowana, porzuć subtelny flirt i mów bardziej wprost.
  • Nie naciskaj, jeżeli druga osoba jest zajęta i ci nie odpisuje.
  • Zawsze rozważ czy to, co chcesz napisać, zostanie dobrze zrozumiane prze drugą osobę. Pamiętaj, że ktoś, kto czyta wiadomość nie może słyszeć tonu twojego głosu. To, co piszesz musi być na tyle zrozumiałe, nie zostało omylnie odebrane.
  • Nie narzekaj na swoje życie. Nawet jeżeli jesteś zdesperowana, druga osoba nie musi o tym wiedzieć.
  • Gdy nawiązujesz znajomość przez internet, nie podawaj zbyt szybko swojego numeru telefonu, czy adresu. Dopiero, gdy kogoś lepiej poznasz, możesz zdecydować czy mu zaufać, czy też nie.
  • Nie wspominaj o swoich dawnych zauroczeniach i partnerach.
6
Korzystaj z różnych możliwości. Gdy druga osoba opowiada ci o swoich przeżyciach lub zainteresowaniach wystarczy, że napiszesz „oooooo”. Z pozoru to nic wielkiego, ale można interpretować to dość wieloznacznie i czasami wystarczy, by rozpocząć flirt. Czasami nie wiemy jak zagadać, by trochę poflirtować, a przecież wystarczy wysłać emotikona np. lub . Pozoru niewinny symbol może wiele zmienić w waszych relacjach.
7
Zadziałać mogą również żartobliwe docinki. Aby podkreślić, że nie mówisz tego poważnie wstaw :P (jęzor).
8
Użyj emotikona z mrugający oczkiem, gdy to będzie potrzebne ;).
9
Nie kopiuj wypowiedzi drugiej osoby, jeżeli pisze do ciebie „Hejjj”, odpowiedz inaczej, by nie poczuł, że go przedrzeźniasz.
10
Spraw by wasza rozmowa płynnie się toczyła. Jednak, jeżeli zauważysz, że to ty zawsze podtrzymujesz konwersację, a druga osoba tylko odpowiada na twoje pytania, daj sobie spokój.
11
Rozmawiajcie o zainteresowaniach, filmach, muzyce, jedzeniu i o wszystkim, co wam przyjdzie do głowy, ale pamiętaj, że nie we wszystkim musisz zgadzać się z druga osobą. Możecie mieć odmienne zainteresowania i dzięki temu dłużej o nich dyskutować.
12
Jeżeli zapyta cię, jak minął twój dzień, opowiedz tylko interesujące rzeczy. Nawet, jeżeli będziesz musiał(-a) odrobinkę skłamać, by historia była zabawniejsza - zrób to. Zawsze lepiej się rozmawia, gdy możecie się razem pośmiać.
13
Jeżeli druga osoba dokucza ci (oczywiście w żartach), zrób smutną minkę i powiedz, że oczekujesz jakiegoś zadośćuczynienia, oczywiście na końcu dodaj :P lub ;).
14
Nie pytaj nigdy, czy kimś się interesuje. Jeżeli to zrobisz od razu zdradzisz, że nie jest ci całkiem obojętny.
15
Używaj aktualnie obowiązującego na gg slangu. Ale pamiętaj! Nie wolno ci przesadzić, bo rozmowa będzie mało interesująca.
16
Nadmiar emotikon nie wygląda dobrze. Używaj ich jako uzupełnienia wypowiedzi, ale nie pozwól na to, by było ich więcej niż tekstu.
17
Nie rozpisuj się nad tym jak brzydka/brzydki jesteś, bo jeszcze druga osoba ci uwierzy. Zachowaj pewność siebie, ale w granicach przyzwoitości.
18
Przedstawiaj się jako interesującą, wesołą osobę, ale pamiętaj, by przy tym wszystkim pozostać sobą - najlepszą wersją siebie.
19
Nie zachowuj się jak głupek, ale też nie wymądrzaj się zbytnio.
20
Praw komplementy, wstawiając słowa takie jak „słodki”, „kochany” itp.
21
Unikaj niezręcznych przerw w rozmowie. Jeżeli druga osoba zacznie mówić o czymś, co nie bardzo cię interesuje, ale nadal chcesz podtrzymać flirt, tylko nie wiesz, co powiedzieć, wstaw emotikona np. uśmiechniętą buźkę.
22
Wykorzystaj przewagę, jaką daje ci zwykłe „dobranoc”. To bardzo ważny element twojej rozmowy. Jeżeli pożegnasz się w interesującym momencie rozmowy, możesz dać drugiej osobie do myślenia i pozostawić niezatarte wrażenia. Wystarczy, że napiszesz „słodkich snów”.
23
Jeżeli druga osoba nie jest zaangażowana w wasz flirt tak mocno jak ty, zwolnij trochę tempo.
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (10)

kamil - 2014-11-18
hahaha
skrzacik0007 - 2013-01-09
W internecie można kogoś poznać, ale żeby mówić o flircie potrzeba mowy ciała i spotkania face to face
Glorin - 2012-06-11

To ktoś jeszcze używa gg? :D

profesorro - 2012-03-30
prosze was!
CO ZA ŻAŁOSNY PORADNIK, KOMU TO MA SŁUŻYĆ?
nie chciałbym obrażać jego twórcy, ale trzeba być najbardziej aspołecznym człowiekiem na ziemii, żeby chociaż jedna z tych, tfu, "porad" znalazla zastosowanie... zajmijcie sie czyms konstruktywnym

I PROSZE, NAPRAWDE, ADMINI WYP&&*&(CIE TEN PORADNIK, BO LUDZIE SZUKAJĄ CZEGOŚ POTRZEBNIEJSZEGO NIŻ
poradnik do flirtu przez komunikator (
Mozgus - 2012-02-12
Mam pytanie co do porady nr 3. Co oznacza, jeżeli to zawsze ja muszę rozpocząć rozmowę? Czy mam przez to rozumieć, że ona w ogóle nie jest zainteresowana rozmową?
neeettooooo - 2011-04-21
fajne porady ;)
Berith - 2011-03-01
Ja zgadzam się z Agolin. Po co flirtować przez GG? Nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że flirtując z osobą której nie znamy przez internet, dajemy sobie (i nie tylko) do zrozumienia, że albo uważamy się za mało atrakcyjne, interesujące, albo faktycznie takie jesteśmy.
PS>: Sorry za formę żeńską xD
agolin - 2011-01-16
flirtowanie na gadu gadu czy w ogole flirtowanie przez internet jest płytkie i głupie ;p noo ale oryginalny temat na artykuł i fajne porady ;)
edi - 2010-04-12
No na pewno nie zaczynaj od "skad klikash" lub "skad stukasz" ;))
sombrero - 2010-04-12
A jak kogoś nie znam to też mam opowiadać jak mi minął dzień? Ta porada nic mówi o tym jak zacząć taki flirt, żeby nie być od razu spisanym na straty.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub