Jak zostać modelką? strona 1 z 3

Wiele kobiet chce zostać modelkami. Wydaje się im się to fascynujące, seksowne i dochodowe. Jednakże, jest to tak naprawdę oparty na współzawodnictwie, wyczerpujący biznes, który szybciej Cię złamie, niż uskrzydli. Znajdziesz tutaj zimną prawdę o tym, co trzeba przejść, żeby znaleźć pracę w modelingu i kilka porad, co zrobić, żeby to osiągnąć.
Jak zostać modelką?
1

Pamiętaj o tym, że w zależności od tego, jakiego typu modelką chcesz zostać, musisz spełniać określone warunki. Generalnie, wszystkie modelki MUSZĄ mieć czystą skórę, bez znamion i blizn, gęste, zadbane włosy i symetryczną sylwetkę. Inne wymogi takie jak wzrost i waga zależą od tego, jakiego rodzaju modelką chcesz być. Rozważ możliwość współpracy z trenerem fitness, zwłaszcza z takim, który ma dobrą opinię i doświadczenie w pracy w modelingu. Powiedz mu, jakie są Twoje cele i oczekiwania, a on na pewno pomoże Ci je osiągnąć. Może nawet sam coś doradzi.

2

Zdecyduj, jaki typ modelingu Cię najbardziej interesuje. Technicznie rzecz biorąc, każda z nas może zostać modelką. Jednak pamiętaj, że jeśli nie spełniasz podstawowych wymogów, nie masz zbyt wielkich szans na tą pracę.
- Jeśli Twoje ciało nie mieści się w rozmiar S, ale czujesz się w nim świetnie i świetnie w nim wyglądasz, zawsze możesz pokazywać modę XL.
- Jeśli jesteś wysoka, szczupła i nie masz zbyt obfitego biustu możesz prezentować modę na wybiegach.
- Jeśli masz duży biust, lecz niezbyt szerokie biodra możesz pozować do zdjęć w bieliźnie.
- Jeśli nie pasujesz do żadnego z tych typów, zawsze możesz zostać modelką, która pracuje pokazując piękne włosy, dłonie lub stopy.

Udostępnij na FB
3

Zrób sobie zdjęcia. Nie muszą one być profesjonalne, ale powinny skupiać się na przedstawieniu Ciebie, jako wymarzonej modelki. Mimo, że agencje twierdzą, że cieszą się, gdy przysyłane im są zdjęcia migawkowe, nie oznacza to, że chcą oglądać Cię bawiącą się na imprezie z przyjaciółmi. Takim podstawowym minimum są dwa zdjęcia: twarzy i całej sylwetki. Pamiętaj, żeby zdjęcia pokazywały Cię z tej dobrej strony, uwydatniały Twoje walory, a maskowały wady. Niemniej jednak, profesjonalna fotografia, mimo, że nie jest zbyt tania, będzie lepiej o Tobie świadczyć. Jeśli więc rozważ taką możliwość i potraktuj to jako inwestycję w siebie.

4

Poszukaj profesjonalnej agencji modelek i modeli. Takiej, która cieszy się dobrą, nienaganną opinią. Możesz prześledzić Internet i wybrać, którąś w Twojej okolicy.

5

Umów się na spotkanie. Pamiętaj, aby zbytnio się nie denerwować i zaprezentować z jak najlepszej strony. Bądź pewna siebie.

6

Bądź przygotowana. Na rozmowie możesz zostać poproszona, aby zaprezentować jak Twoja twarz uwodzi, uśmiecha się, pokazuje radość lub smutek. Poćwicz przed lustrem zanim udasz się na rozmowę. Jeśli Ci to pomoże posil się zdjęciami modelek w magazynach, spróbuj je naśladować. Pamiętaj, żeby dobrze się przygotować. Będziesz miała tylko jedną szansę, aby się dobrze zaprezentować. Możesz też zostać poproszona, aby się przejść tak jak po wybiegu. Ponadto na pewno ktoś weźmie Twoje wymiary, więc przygotuj się na to, żebyś nie była zaskoczona. Na koniec podziękuj za poświęcony Ci czas.

7

Bądź profesjonalna, uprzejma i pamiętaj, aby zawsze stawiać się na czas na rozmowę lub zdjęcia. Pewnym jest, że opinia o Tobie szybko się rozprzestrzeni, niezależnie czy będzie to opinia pozytywna czy negatywna. Jeśli więc będziesz nieuprzejma i nie będziesz respektować ram czasowych, ludzie nie będą chcieli z Tobą współpracować.
Bądź zorganizowana. Modelki bardzo często są wzywane na zdjęcia w ostatniej chwili i często mają napięty grafik. Musisz zawsze być gotowa, aby wyruszyć, jeśli chcesz coś osiągnąć i być dobrze traktowana. Kup sobie organizer - okaże się bardzo pomocny.
Bądź szczera, jeśli chodzi o Twój rozmiar i wymiary. Oszustwo i tak wyjdzie, gdy ubrania, które dostaniesz nie będą na Ciebie pasowały. Potraktuj modeling jak prawdziwą pracę. Dziewczyny, które nie podchodzą do tego poważnie mają małe szanse na powodzenie. Pamiętaj, że jest to dużo trudniejsza praca niż Ci się wydaje.

Przeczytaj teraz: Jak pozować do sesji?
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Berenika0 - 2012-12-31
Poszukujemy dziewcząt do sesji zdjęciowej do kalendarza. Sesja zdjęciowa odbędzie się 5 stycznia w Warszawie. Wybrana dziewczyna zostanie zaproszona na sesję zdjęciową za którą otrzyma honorarium autorskie w wysokości 500 zł.
Chętne dziewczyny prosimy o zgłoszenia tutaj:
http://www.oswieconykochanek.pl/blog/ciekawo stki/wybieramy-dziewczyne-do-kalendarza-a-nawet-4/
studentka885 - 2010-11-17

Jeśli chcesz zostać modelką może Ci pomóc taka promocja swojej osoby-wejdź na www.twojamiss.pl,wklej swoje zdjęcie i weź udział w wyborach Miss.Poza nagrodami rzeczowymi można w ten sposób zdobyć popularność,a to bardzo pomaga na drodze do zostania modelką-sprawdzone!:)Pozdrawiam:)

claudia - 2010-04-19
no w koncu ktos napisal, ze to wszystko skomplikowane, a nie ze wszyscy mysla, ze z nas takie barbie co nic nie potrafia, tylko tylek wypinac
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub