Jak chronić skórę w zimie?

Podczas zimy twoja skóra wymaga szczególnej troski. Bywa delikatna, zaczerwieniona i przesuszona, ponieważ reaguje na zmiany temperatury. Warto wiedzieć, w jaki sposób powinniśmy ja pielęgnować. Wbrew pozorom nie jest to skomplikowane, wystarczy odrobina determinacji i cierpliwości. Jak należy dbać o nią? Co powinniśmy, a czego nie powinniśmy robić podczas mroźnych dni? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej.
Jak chronić skórę w zimie?
1
Przed wyjściem na mróz powinniśmy zawsze dobrze nakremować twarz. Polecane są kremy półtłuste, które tworzą doskonałą warstwę ochronną.
2
W ciągu dnia należy dbać o nawilżenie skóry. Zimowy okres grzewczy powoduje, że nasza skóra jest wyjątkowo przesuszona oraz napięta. Aby chronić naszą skórę, warto zadbać o większą wilgotność powietrza w pomieszczeniach, w których spędzamy większość swojego czasu. Jeśli nie stać nas na odpowiedni nawilżacz powietrza, bardzo dobrym rozwiązaniem jest położenie mokrego ręcznika na ciepły kaloryfer.
3
Na mrozie nie powinniśmy zakrywać ust oraz nosa, aby nie spowodować odmrożenia zasłoniętej części twarzy.Mróz
4
Podczas mrozów odradzane jest stosowanie preparatów do ciała z dodatkiem miodu, które podrażniają naczynka krwionośne.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

snowarskakarolina - 2017-04-13
Dobra jest maść którą można dostać w aptece, z witaminą A i smarować nią suche miejsca
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub