Co zrobić, żeby strona była widoczna w Google?

Po pierwsze musisz pamiętać, żeby tworzyć strony dla użytkowników, nie dla wyszukiwarek! Twoja strona musi coś sobą reprezentować. Początkowo odnalezienie twojej strony może być trudne, ponieważ nie jest zbyt popularna i będzie widoczna na dalszych pozycjach. Za to, by dana strona była widoczna w wyszukiwarce Google nie trzeba płacić. Adres strony powinien się pojawić po wpisaniu w wyszukiwarce słów kluczowych. Ale jak to zrobić, żeby się w wyszukiwarce pojawił?
1

Dodaj adres URL swojej strony do katalogu Google przez „The Google Add URL Web Page”.
Jak już stworzysz swoją stronę internetową, chciałbyś aby wszyscy mogli ją wyszukać w najpopularniejszej na świecie wyszukiwarce internetowej – Google. Pierwszym krokiem od tego, aby stało się to rzeczywistością jest zapisanie adresu internetowego Twojej strony w katalogu Google. Jest to zupełnie darmowe i całkowicie proste. Możesz to zrobić klikając  tutaj

2

Pozwól aby Google sam Cię znalazł.
Drugi sposób polega na tym, że pozwolisz, aby Google sam znalazł Twoją stronę. Jak to możliwe? Otóż różne strony, które już są wpisane na listę pozycjonowania w Google powinny zawierać linki do Twojej strony. Kiedy Google będzie przeszukiwać te strony, „znajdzie” Twój link i automatycznie doda do indeksu. Postaraj się, aby na Twojej stronie również znajdowały się linki do innych stron. Działa to wymiennie. Ktoś pomoże Tobie, Ty pomożesz komuś. Zwiększysz tym samym swoje szanse, na bycie „wyszukanym” przez Google.

3

Skorzystaj z programu Google AdWords.
Jest to serwis, który sprzedaje linki reklamowe. Wyświetlane są one jako reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Są to te reklamy widoczne po prawej stronie ekranu w wyszukiwarce lub na samej górze nad pozycjami. Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają reklamę. Jedynym minusem tej opcji jest to, iż nie jest ona darmowa.

4

Skorzystaj z usług firm pozycjonujących.
Ostatnim, jednak dość kosztownym sposobem, jest zlecenie profesjonalnej agencji wypozycjonowania twojej strony. Agencja ta sama zatroszczy się o to, by twoja witryna była widoczna na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania Google.

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (4)

alan - 2013-03-18
dzięki. Polecam
jan123 - 2010-11-22

Jeśli chcesz aby Twoja strona została odnaleziona w Google. Polecam ADmanago.

Uproszczony system umożliwia publikację reklamy w Google bez konta AdWords, ponadto obniża koszt kliknięć.

http://www.admanago.pl/welcome.htm

jolka - 2010-06-05
chciałabym umieścić stronę w internecie, mam problem gdyż zrobiłam ją sama w całości w Kedzie, natomiast nie wiem co zrobić by była ona ogólnodostępna w internecie. Proszę o podpowiedź :)
arkadiusz - 2010-04-27
ja tam wole skorzystać z profesjonalnego pozycjonowania, bo co z tego że strona jest w googlach, jak nie wyświetla się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub