Jak jeść słodycze i nie przytyć? strona 1 z 4

Chęć zjedzenia słodyczy jest czasem zbyt silna, by móc się jej oprzeć. Niektórzy ludzie ulegają pokusie, a potem żałują, gdy tylko staną na wadze. To nierealne, gdy mówisz, że nigdy więcej nie zjesz deseru. Na szczęście istnieją sposoby, na to, by zjeść coś słodkiego bez konsekwencji widocznych w talii. Oto jak zjeść deser bez przebrania na wadze i poczucia winy.
Jak jeść słodycze i nie przytyć?
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Im mniej zjedzonych słodyczy, tym lepiej. Żeby ograniczyć na nie apetyt, najlepiej przyjmować wyciąg z rośliny od nazwie garcinia cambogia. Szukaj suplementów z jak najwyższą zawartością tego składnika, np. tutaj.
1
szarlotka

Jak jeść słodycze podczas imprezy.

Nie ma nic gorszego, co mogłoby zrujnować twój plan zdrowego odżywania, niż nieograniczony wybór słodkości na przyjęciu. Torty, ciasta, ciasteczka i sernik – wszystko to przykuwa twoją uwagę. Jak więc poruszać się po tym polu minowym? Śmiało, podejdź i weź sobie kawałek szarlotki, jedz go powoli i zostaw ciasto. Jeśli na górze znajduje się bita śmietana, przenieś ją na bok zanim zabierzesz się za jedzenie środka. Zjedz kawałek ciasta, ale lukier odłóż na bok. To największe skupisko ukrytych kalorii i tłuszczu. Możesz uchronić się przed przyjęciem kilkuset kalorii, poprzez zostawienie na talerzyku ciasta, lukru i bitej śmietany.

2
sorbet

Jak jeść słodycze w restauracji.

Istnieje stara tradycja dzielenia się deserem. Innym wyjściem, jeśli nie lubisz się dzielić, jest zakończenie posiłku kawą cappuccino z mlekiem o niskiej zawartości tłuszczu. Zjedz mały deser oblany syropem czekoladowym, zamiast dużego kawałka sernika. Oszczędzisz dzięki temu około 600 kalorii i będziesz czuć się spełniona. Zresztą kto powiedział, że musisz zjeść deser? Po drodze do domu kup sobie sorbet owocowy, deser z pianki, niskotłuszczowy zamrożony jogurt lub lody bez dodatku cukru. Będziesz cieszyć się słodkim smakiem, a jednocześnie oszczędzisz nieco kalorii.

3
biszkopt
Jak jeść słodycze w domu.

Jest to łatwe do zrobienia, ponieważ masz pełną kontrolę. W zamrażarce przechowuj bezcukrowe lody w czekoladzie. Smakują wyśmienicie, a jednocześnie są mało kaloryczne. W lodówce trzymaj lekkie ciasto biszkoptowe i gdy najdzie cię ochota na coś słodkiego, zjedz je z jagodami i beztłuszczową bitą śmietaną. To lekki deser i zawiera znacznie mniej kalorii, niż inne ciasta. Zrób lekki deser – zamiast bitej śmietany wykorzystaj jogurt grecki i podaj go z jagodami. Wraz z tym deserem dostarczysz organizmowi wapnia, białka i przeciwutleniaczy – jedz go zatem bez wyrzutów. Jeśli masz odrobinę czasu zrób własny sorbet. Z szaf usuń wszystkie słodkości, które mogłyby cię skusić.

Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (9)

monika.marczuk1265 - 2016-02-22
Po prostu trzeba jeść małe ilości słodyczy. Nikomu nie zaszkodzi dwie kostki czekolady. Co innego w przypadku gdy spożyjemy dwie tabliczki czekolady. To już na pewno odbije się na naszej sylwetce. Chęć na słodycze często można zastąpić owocami, które są słodkie. Wybór owoców jest zdecydowanie lepszy niż skuszenie się na batoniki. Zawierają one więcej witamin i składników potrzebnych do prawidłowego rozwoju. Natomiast jeśli decydujemy się na słodycze lepiej wybrać te z gorzkiej czekolady bo jest zdrowsza dla naszego organizmu.
Majka - 2015-06-16
Jak cię ciągnie to znaczy że już jest źle z tobą....chorobowe uzależnienie. Walka z nie podjadaniem i tyciem jest wtedy bardzo ciężka - tycie to tylko kwestia czasu....
KasiaSzulik - 2015-04-15
Można jeść słodycze pod warunkiem że mamy możliwość spalenia tych dodatkowych kalorii a jest ich w słodyczach sporo. Trzeba pamiętać że nie mogą one też zastąpić np. kotleta na obiad który zwykle ma podobną ich ilość. Jeśli nie możemy się powstrzymać można wspomóc się acetomale, hamuje apetyt także na słodycze.
Hej - 2014-12-08
Nietety to z odkladaniem bitej smietany czy lukru rzadko kiedy wychodzi, bo nie wypada. Powiem Wam cos od sb, jakis czas temu zaczelam sie odchudzac pomimo ze wazylam ok 55 kg na 165 cm. Sprowdzilo mnie to do duuzych problemow zdrowotnych pomimo ze schudlam nie duzo bo 6 kg. Teaz waze ok 51 kg i powiem szczerze ze sie dobrze czuje. Staram sie jesc zdrowo ale nie przesadzam. niestety nadal mam uraz i ciezko mi sie przebic prfzez 1600 kcl a powinnam jesc 1800/2000 kcl.Zycze Wam powodzenia ale zwazcie na moje slowa
anuszka - 2014-03-26
Ja słyszałam, że najlepiej jeść słodycze do południa, wtedy jest szansa je częściowo spalić, gdyż wieczorem metabolizm jest wolniejszy. Ja przeważnie jem słodkie (przeważnie dżem niskosłodzony, ewentualnie ciastko do kawy) do śniadania. Nie tyję oraz nie rzucam się łapczywie na słodycze :)
roszpunka - 2013-09-23
Ja pozwalam sobie na kilka kawałków wedlowskiej czekolady tiramisu albo nawet cały batonik Szkolny z kawałkami pomarańczy, bez wyrzutów sumienia.
Bari - 2013-03-15
Mi niestety, pewnie jak większości kobiet słodycze szkodzą. Czytałam ostatnio w Avanti o gumach na podjadanie. Szukam ich obecnie w necie, słyszałyście o nich?
Magda - 2010-05-07
Mój kolega przez całe studia jadł tylko słodkie rzeczy. Nie mieszkał z rodzicami więc nie miał mu kto gotować a on był sam bardzo niechętny do gotowania. Czasami potrafił przez kilka dni nie jeść obiadu. Jadł zamiast tego czekolady, batoniki, cukierki, ciastka, torciki itp. Chłopak uzależniony od słodyczy. No i wcale gruby nie był, miał nawet lekką niedowagę. Myślę więc, że wszystko zależy od organizmu, przemiany materii oraz sposobu łączenia pokarmów. Jedząc czekoladę na kolacje pewnie mniej przytyjemy niż zjadając normalną kolację+kilka kostek czekolady.
imelda - 2010-04-28
parę kostek czekolady jeszcze nikomu nie zaszkodziło, można jeść słodycze pod warunkiem, że odpowiednio się spali spożyte kalorie. jeden batonik, 40 min spaceru.. i jest i przyjemnie i pożytecznie
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub