Jak zrobić kartkę w kształcie tulipana? strona 1 z 7

Nie masz pomysłu na prezent dla mamy? Nie chcesz powtarzać prezentu sprzed roku, lub dwóch lat? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Możesz zrobić swojej mamie kartkę w kształcie tulipana! Będzie to oryginalny pomysł, który na pewno przypadnie do gustu Twojej mamie!
Jak zrobić kartkę w kształcie tulipana?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Żółta kartka z grubego papieru., Nożyczki., Ołówek lub długopis., Zielona szenila na łodygę., Biały klej hobbystyczny., Nożyk., Mała błękitna wstążeczka., Wzór tulipana.
Udostępnij na FB
1
wzór
Kliknij na zdjęcie obok a następnie je wdrukuj. Będzie to wzór tulipana.
2
nanieś wzór na żółty papier
Za pomocą ołówka lub długopisu nanieś wzór na żółty papier. Następnie wytnij go bardzo starannie nożykiem lub nożyczkami.
3
Złóż żółtą kartkę wzdłóż linii
Zagnij kartkę z wyciętym kwiatkiem wzdłuż linii przerywanej. Napisz życzenia dla mamy w tulipanie. Podpisz się.
4
nałóż cienką  warstwę kleju z tyłu tulipana
Obróć tulipana i nałóż cienką warstwę kleju z tyłu, w kształcie linii, tak aby przykleić łodygę. Przyłóż teraz odpowiednio uformowaną szenilę i pozostaw do wyschnięcia.
5
sklej liście ze sobą
Ze strzępków żółtego papieru, który Ci został, wytnij dwa identycznej wielkości i kształtu liście. Przyklej je razem ze sobą tak, aby łodyga była pośrodku.
6
Zaciśnij mocno wstążeczkę, aby tulipan się nie otworzył.
Zrób w otwieranej części tulipana dwie dziurki tak jak na zdjęciu. Przeprowadź przez nie wstążeczkę. Zaciśnij mocno wstążeczkę, aby tulipan się nie otworzył. Zawiąż kokardkę na przodzie tulipana. Gotowe!
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Fisiek11 - 2014-05-22
Mamie bardzo się spodoba bo wyszło zaje...sie!!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub