Jak zrobić sztuczkę karcianą z czterema asami?

W tej sztuczce, pokazujesz widzowi talię kart i prosisz go, żeby podzielił ją na cztery równe części. Prosisz go, aby przenosił karty z numerami tam i z powrotem z jednej kupki na drugą. Jak już będzie się wydawało, że karty są zupełnie pomieszane, widz zauważy asa na górze każdej sterty kart. Trudne? Wcale nie. Przeczytaj, jak to zrobić.
1
Przygotowania do tej sztuczki są bardzo proste. Zanim do niej przystąpisz, umieść wszystkie cztery asy na wierzchu talii. Teraz podaj talię widzowi. Niech myśli, że to on kontroluje sztuczkę. Ty nawet nie dotkniesz kart.
2
Poproś, żeby podzielił talię na cztery równe sterty. Większość ludzi ułoży stertę od lewej do prawej strony. Jest więc duże prawdopodobieństwo, że asy znajdą się w kupce po prawej stronie. Musisz pilnować, gdzie ta osoba położy stertę z asami. Teraz, poproś widza, żeby przekładał karty ze sterty na stertę. Miej oko na asy.
3
Niestety nie ma na tą sztuczkę jednego schematu. Za każdym razem, gdy będziesz ją robił pewne kroki będą przebiegały inaczej. Ale możesz zadbać o to, żeby osoba, która bierze udział w Twojej sztuczce zaczęła przekładanie kart od sterty numer dwa (przy założeniu, że stertę z asami oznaczymy numerem cztery). Niech weźmie kartę z drugiej kupki i przełoży ją na kupkę trzecią. Kolejną kartę ze sterty numer dwa niech położy na pierwszej.
4
W czasie robienia sztuczki nie odnoś się do tych stert numerując je. Po prostu wskaż na nie i powiedz: 'Weź kartę z tej kupki i przełóż na tą po prawej stronie'. Możesz przekładać karty tyle razy, ile tylko chcesz, ale zawsze pilnuj asów. Nie kończ sztuczki dopóki nie będziesz pewien, że asy są na górze każdej kupki kart.
5
Może wydaje Ci się to trudne, ale pamiętaj, że praktyka czyni mistrza. Nie zniechęcaj się więc, jeśli za pierwszym, czy drugim razem Ci nie wyjdzie.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

maciek - 2010-05-13
no nie wiem, a ktoś się nie kapnie jak mu tak będę mówić co ma gdzie położyć?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub