Jak być bardziej atrakcyjnym facetem? strona 1 z 4

Większość mężczyzn chciałoby mieć w swoim życiu więcej atrakcyjnych kobiet. Jednakże nie wiedzą jak to osiągnąć. Niektórzy sądzą, że kluczem do sukcesu jest posiadanie większej ilości pieniędzy, ale takie myślenie jest błędne. Inni myślą, że należy się elegancko ubierać, ale to też nieprawda. Największą moc ma twoje zachowanie wobec kobiet, gdy jesteś w ich towarzystwie. Poniżej znajdziesz wskazówki jak być w oczach kobiet bardziej atrakcyjnym.
Jak być bardziej atrakcyjnym facetem?
1

Naucz się jak interesująco opowiadać o niczym.

Kluczem do zwiększenia atrakcyjności mężczyzny jest jego umiejętność prowadzenia interesującej rozmowy właściwie o niczym. Interesujące historie takie jak np. opery czy mity mają wspólne podstawy i strukturę, której możesz się nauczyć. Jednym z elementów interesującej historii jest protagonista - pozytywny bohater. Inne elementy to konflikt, napięcie, tragedia i humor. W historii powinny też występować bardzo różne charaktery. Ponadto należy przedstawić charakterystykę bohaterów w ten sposób by nikt nie podejrzewał ich o wplatanie się w sytuacje, do których doszło. Naucz się tak opowiadać różne historie a kobiety będą tobą zachwycone. Pamiętaj jednak aby nie zmyślać (dopuszczalne jest lekkie podkolorowanie faktów).

2

Naucz się odgrywać słodkie komedie.

Jedną z najbardziej atrakcyjnych i przyciągających rzeczy są słodkie komedie. Pod pojęciem tym łączy się odrobina słodkości, arogancji i humoru. Musisz powiedzieć coś takiego, co sprawi, że jednocześnie będzie się śmiać i powie „zupełnie nie mogę uwierzyć, że to powiedziałeś”. Jeżeli nie masz pomysłu na swoje słodkie komedie poszukaj pomysłów w Internecie. Gdy się trochę rozkręcisz sam będziesz mógł coś wymyślić. Pamiętaj, jeżeli będziesz a bardzo słodki przesadzisz, a jeżeli będziesz zbyt śmieszny będziesz wyjdziesz na głupka. Kiedy wiadomo, że jest w sam raz? Wtedy, gdy ona się śmieje.

zabawny facet
Udostępnij na FB
3
facet otoczony kobietami

Nawiąż przyjaźnie z atrakcyjnymi kobietami stając się facetem w pobliżu, którego chcą przebywać.

Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla osiągnięcia sukcesu jest przyjaźnienie się z kobietami, które są podobne do tych kobiet, z którymi chcesz się umawiać. Jeżeli będziesz „tylko” przyjaźnił się z takimi kobietami nauczysz się z nimi postępować. Nauczą cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć, a co ważniejsze poznają cię z kobietami, z którymi chętnie się umówisz.

4

Drażnij się.

Co oznacza drażnienie się? Nie chodzi oczywiście o to by dokuczać kobiecie tak by poczuła się urażona lub dogłębnie zraniona. Chodzi o to by drażnić się tak by wywołać efekt psychologiczny, emocjonalny i psychiczny, ale jednocześnie wywołać pozytywną reakcję drugiej strony. Jeżeli będziesz się z nią drażnić w słodki i zabawny sposób osiągniesz doskonałe efekty.

Jeżeli drażnisz się możesz np. położyć swoje ręce na rękach kobiety i delikatnie ja dotykać, a gdy powie ci "to miłe" zabierz ręce. Później za każdym razem, gdy powie ci, ze coś się jej podoba przestań. Z czasem twoje zachowanie będzie wywoływało nutkę przyjemnych emocji, które są gwarancja twojego sukcesu.

5

W najmniejszych szczegółach rozpracuj proces poznawania się dwojga ludzi.

Ludzie maja bardzo przewidywalne, poukładane kroki postępowania w trakcie poznawania się. Aż do pierwszego seksu wszystkie kroki są przewidywalne. Jeżeli zapytasz kobietę, na jakim etapie jest znajomość z całą pewnością ci odpowie. Natomiast, jeżeli o to samo zapytałbyś jakiegokolwiek mężczyznę nie będzie wiedział. Poświęć trochę czasu i zapoznaj się z kolejnymi krokami oraz poznaj zasady jak przejść od jednego do drugiego kroku. Dzięki temu masz znacznie większe szanse na sukces.

6
odgadywanie intencji innych ludzi

Naucz się odczytywać sytuacje zanim dojdzie do komunikacji.

Kobiety mają znacznie większe poczucie dobrego tonu i lepszą percepcję, jeżeli chodzi o ocenę dynamiki stosunków socjalnych i tego, co dzieje się między ludźmi – kto kogo lubi, kto się komu podoba itp. Ale pamiętaj, że mężczyźni też mogą się tego nauczyć. Jeżeli nauczysz się odczytywać sytuacje i dynamikę grupy możesz osiągnąć tak niesamowite rezultaty, że będą one prawie cudem.

7

Zawsze bądź uczciwy i autentyczny względem kobiet.

Przykładem ekstremalnie szczerego faceta jest taki, który najpierw gapi się na piękną kobietę i jej ciało, a gdy ona zapyta, „na co się tak patrzysz” odpowie „zaczekaj, jeszcze nie skończyłem”. Większość mężczyzn w takiej sytuacji po prostu by się zawstydziła. Ale jeżeli będziesz tak prostolinijny z pewnością osiągniesz niesamowite rezultaty.

8

Określ granice tak szybko jak to możliwe.

Jeżeli kobieta zrobi coś, co jest nie do przyjęcia natychmiast wyznacz granicę. Jeżeli np. w barze podejdzie do ciebie dziewczyna i poprosi żebyś z nią rozmawiał, bo jakiś koleś się do niej przyczepił powiedz jej jasno i wyraźnie, że to nie jest fajne. Daj jej odczuć, że masz szacunek do samego siebie i nie akceptujesz ludzi, którzy zachowują się poniżej pewnych standardów.

9

Spoglądaj poza kontekst, aby zobaczyć, co naprawdę się dzieje.

Studiując interakcje damsko męskie można się przekonać, że większość słów i gestów to tylko rozpraszacze. Aby być bardzie efektywnym w działaniu musisz nauczyć się odrzucać wszystkie rozpraszacze. Zawsze, więc gdy będziesz wchodził w relacje z kobietą zapytaj sam siebie, „co tak naprawdę się tutaj dzieje?”. Jeżeli np. kobieta dramatyzuje zamiast podążać za twoimi komentarzami spójrz na to z dystansem, prawdopodobnie jest to po prostu jej cecha charakteru. Musisz wtedy zdecydować czy odpowiada ci taki typ kobiety czy też nie.

10
atrakcyjny facet

Zaangażuj jej emocje i ciało w większym stopniu niż jej umysł.

Jeżeli chcesz postępować z kobietą w sposób logiczny to z góry jesteś na przegranej pozycji. Próby używania logiki i genialnego umysłu by zaimponować kobiecie są po prostu nieskuteczne. Więc jak zaangażować emocje kobiety? Musisz robić i mówić rzeczy zabawne i zapowiadające przygodę. Musisz także nauczyć się jak subtelnie dotykać kobietę by ją zainteresować. Poświęć trochę czasu żeby się tego nauczysz, a z pewnością zostaniesz nagrodzony.

  • Komentarze Tipy.pl (3)

reset - 2017-01-02
Bla bla bla, życie to nie film, tym bardziej nie amerykańska komedia romantyczna
dioboleq - 2015-12-08
Komu się chce takie szopki odstawiać?
Lalka - 2010-07-12
Jak byłam młodsza to podobali mi się faceci którzy zwracali na siebie uwagę takie "gwiazdy". Teraz ten typ facetów jest dla mnie śmieszny. Wylansowani, z zadartym nosem (jak to mówi się wyżej sra niż głowę ma).
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub