Jak zrobić koktajl owocowy?

Koktajle owocowe są idealne na letnie upały. Stanowią one alternatywę do milkshake'ów, przy czym są od nich dużo zdrowsze. Zawierają dużo białka, mają mało tłuszczu oraz naładowane są witaminami i antyoksydantami. Jest wiele sposobów na zrobienie koktajlu owocowego. Można wykorzystać za każdym razem inne owoce, aby zmienić jego smak. Oto jedna z propozycji przygotowania koktajlu owocowego.
Jak zrobić koktajl owocowy?
Rzeczy, których potrzebujesz:
banany, truskawki, jagody, ananas, mango, kiwi, niskotłuszczowy jogurt lub kefir, kostki lodu, blender
1
Najpierw pokrój owoce na mniejsze kawałeczki. Następnie wrzuć je do blendera.
2
Dodaj do owoców jogurt lub kefir. Jeśli lubisz możesz też dodać odrobinę koncentratu owocowego, aby smak koktajlu był bardziej intensywny. To ile płynu użyjesz zależy od tego jak gęsty koktajl chcesz uzyskać.
3
Jeśli chcesz, aby koktajl można było pić, a nie jeść łyżeczką dodaj do niego zwykłego mleka lub mleka sojowego, nawet wody. Zacznij od dodania ¼ szklanki, w miarę potrzeby dodawaj więcej.
4
Super opcją na wzbogacenie smaku koktajlu jest dodanie cynamonu czy wanilii.
5
Zmieszaj dokładnie wszystkie składniki w blenderze na gładką masę. Włóż od razu do lodówki lub serwuj zaraz po schłodzeniu.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Wielu ludzi lubi dodawać do swoich koktajli składniki odżywcze w postaci otrębów, sproszkowanej witaminy C lub lnu. Możesz też dodać soję.
  • Możesz dodawać też soki owocowe, aby zwiększyły zapach i aromat koktajlu.
  • Koktajle są świetne na szybkie śniadanie lub w ciągu dnia, ponieważ są bardzo sycące.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub