Jak zrobić masaż prostaty?

Masaż prostaty jest bardzo ważny dla każdego mężczyzny. Prostata, zwana inaczej gruczołem krokowym jest częścią składową męskiego układu płciowego. Masaż tego narządu jest zalecany nie tylko ze względów medycznych, ale i erotycznych. Zatem możesz wykonywać swojemu mężczyźnie masaż prostaty jako element gry wstępnej. Twój facet będzie nie tylko zdrowszy, ale i silniej stymulowany.

Masaż prostaty powinien być regularnie wykonywany, aby utrzymać ten gruczoł i mężczyznę w zdrowiu. Może ona być bowiem atakowana różnymi chorobami. U mężczyzn między 19 a 40 rokiem życia, najczęstszą dolegliwością jest zapalenie prostaty. Mężczyźni powyżej 45 roku życia cierpią na powiększenie prostaty, które prowadzić może do rozrostu stercza, a nawet raka. Masaż prostaty zmniejsza ryzyko zachorowania na którąś z tych dolegliwości.

Masaż prostaty generalnie wymaga zaangażowania dwojga ludzi, jako, że niezręczne i trudne może być wykonywanie tego masażu samodzielnie. Jeśli masaż wykonuje druga osoba, jest on w miarę prostą czynnością do wykonania. Bieżący artykuł pomoże Ci nauczyć się masażu prostaty, dzięki czemu będziesz mogła wykonywać go swojemu partnerowi.

Jak zrobić masaż prostaty?
1
Po pierwsze przedyskutuj ze swoim mężczyzną o masażu prostaty i upewnij się, że oboje będziecie się czuli komfortowo podczas jego wykonywania. Oboje musicie być zrelaksowani zarówno psychicznie jak i fizycznie. Partner powinien wcześniej oddać mocz i kał, jeśli czuje taką potrzebę. Umyj ręce. Upewnij się, że masz czyste i krótkie paznokcie
2
Załóż lateksowe rękawiczki. Kupisz je bez problemu w aptece. Rozprowadź w rękach odrobinę lubrykantu lub oliwki. Wprowadź ostrożnie palce w odbyt partnera. Wprowadź je na długość około 5-6 centymetrów. Obierz taki kierunek, jakbyś się kierowała w stronę pępka partnera. Twoje palce powinny dotykać prostaty. Powinnaś wyczuć kulkę odrobinę większą niż orzech włoski.
3
Delikatnie głaszcz boki prostaty falowanymi ruchami. Nie naciskaj zbyt mocno centralnej części gruczołu, ponieważ to właśnie tam ulokowane są zakończenia nerwowe. Twój partner może czuć potrzebę skorzystania z toalety, mimo tego, że oddał mocz przed masażem. Uspokajaj go i pozwól mu się zrelaksować, aby nie myślał o tej potrzebie.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Główną funkcją prostaty jest produkcja nasienia. Masaż prostaty bez wątpienia będzie pobudzał jego produkcję. Twój partner podczas masażu może być silnie stymulowany i może odczuwać bardzo mocne podniecenie, a nawet orgazm, nierzadko z wytryskiem. Jednak wytrysk nie zdarza się za każdym razem i nie ma powodów do niepokojów jeśli do niego nie dojdzie.
  • Pamiętaj, aby nie wykonywać masażu prostaty, jeśli Twój mężczyzna cierpi na jakąś chorobę tego gruczołu. Może on tylko spowodować dalszy rozwój choroby, lub sprawić że rozprzestrzeni się ona i zainfekuje inne części ciała.
  • Obecnie na rynku możemy zakupić różne masażery do wykonywania masażu prostaty. Warto rozważyć zakup takiego masażera.
  • Komentarze Tipy.pl (3)

jasko - 2016-02-01
wcale sie nie zgadzam ze masaz prostaty musi robic druga osoba sa specjalne masazery do tego i mozna to zrobic samemu
coś nie tak - 2014-12-23
Jakieś bzdury tu wypisujecie! Prostata nie produkuje nasienia a tylko płyn do rozrzedzenia nasienia.
nickk - 2014-08-13
episkopat sie na to nigdy nie zgodzi :/
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub