Jak zrobić zielone piwo?

Obchodzisz Dzień świętego Patryka? A może potrzebujesz jakichś pomysłów na świętowanie Dnia Piwa? Nie masz żadnych ciekawych rozwiązań na spędzenie tych dni? My mamy! Możesz na przykład zaprosić znajomych i poczęstować ich zielonym piwem! Jak je zrobić?
Jak zrobić zielone piwo?
1
Zakup jasne piwo. Sprawdzi się lepiej niż ciemne, ponieważ kolor będzie bardziej wyrazisty i bardziej zielony. Ponadto jeśli zabarwisz ciemne piwo, masz większe szanse, że woje zęby się również zabarwią.
2
Dodaj 4-6 kropli zielonego barwnika do żywności. Możesz również dolać kilka kropli barwnika niebieskiego, jeśli zielony się nie sprawdza tak jak powinien. W końcu niebieski+żółty=zielony. Kolor, który uzyskasz zależy od koloru piwa.
3
Dokładnie wymieszaj, ale niezbyt długo, aby nie wygazować piwa. Gotowe!
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jeśli planujesz prawdziwe obchody Dnia św. Patryka, pamiętaj o zielonej peruce, wielkim kapeluszu lub innych irlandzkich dodatkach. Znajdziesz je tutaj.
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Oczywiste - 2016-03-18
Kurwa, odkrycie ! Jak zabarwisz piwo zielonym barwnikiem , to stanie się zielone ! Magia polaczkowej myśli !
Imre - 2010-08-06
Zamiast barwnika polecam dodać do piwa niebieski likier (Blue Curacao) lub niebieską wódkę (Bols Blue).
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub