Jak tasować karty?

Tasowanie kart bywa sztuką. Nie każdy potrafi dokładnie przetasować karty. Ale każdy może się tego nauczyć. Tasowaniu kart często towarzyszą różne sztuczki. Jak więc zabrać się za prawidłowe przetasowanie kart?
Jak tasować karty?
1
Podziel talię kart na dwie równe części.
2
Każdą część trzymaj w dłoniach, po jednej w każdej dłoni. Trzymaj je w palcach, między wskazującym, środkowym i serdecznym a kciukiem.
3
Umieść części talii naprzeciwko siebie, tak jak pokazano na fotografii. Kciuki powinny znajdować się w miarę blisko siebie.tasowanie kart - krok 3.
4
Powoli puszczaj przytrzymywane kciukiem karty, aby opadając zachodziły na siebie.tasowanie kart - krok 4.
5
Zsuń teraz karty na siebie, jak na zdjęciu. Możesz dla lepszego efektu lekko wygiąć karty, daje to dodatkowe wrażenie mieszania się kart.tasowanie kart - krok 5.
6
Tasuj karty w ten sposób. Nie śpiesz się przy nauce. Wszystko wymaga pracy i czasu. Jak już się nauczysz, będziesz mógł popracować nad szybkością. A im szybciej tym efektowniej.
7
Jeśli masz nową talię kart, może być Ci ciężko tasować karty, nie będą się one chciały wyginać. Zanim więc zaczniesz ćwiczyć tasowanie, ponaginaj karty, aby lepiej Ci się na nich pracowało.
tasowanie kart - krok 7.
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak strzelać kartami?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub