Jak zrobić naturalny krem do cery tłustej?

Czy nie znajdujesz powodu do uśmiechu, gdy przyglądasz się w lustrze? Nie możesz już patrzeć na siebie i swoją błyszcząca cerę? No cóż, takie są 'uroki' tłustej cery. Ale przecież nie musisz się zamykać przed światem. Pomyśl o plusach. Na tłustej cerze później pojawiają się zmarszczki, bo skóra jest dobrze natłuszczona, nie przesuszona. A teraz, gdy jesteś młoda wystarczy odpowiednio zadbać o swoją buzię. Pamiętaj, aby zawsze dopasowywać kosmetyki do swojego rodzaju cery, na przykład kremy czy maseczki. Poniżej znajdziesz dwa przepisy na naturalne kremy do cery tłustej.
1

Przepis pierwszy

SKŁADNIKI:

  • truskawki,

  • ogórek,

  • kapusta,

  • pomidor,

  • cytryna.

2
Postaw na owoce. Mają one naprawdę dobroczynny wpływ na nasze zdrowie, a co za tym idzie na nasz wygląd. Wykorzystaj ogórka, truskawki, kapustę, pomidora i cytrynę. Obierz owoce i rozrób je na papkę. Połącz ze sobą. Nałóż na twarz i delikatnie wymasuj buzię. Po pewnym czasie spłucz twarz.
3

Przepis drugi

SKŁADNIKI:

  • miodla indyjska,

  • suche, pokruszone płatki róży,

  • mały jogurt naturalny.

4
Zrób fantastyczny krem wykorzystując miodlę indyjską. Zmieszaj sproszkowaną miodlę, płatki róży oraz jogurt naturalny. Dokładnie rozrób. Nałóż na twarz i szyję. Po piętnastu-dwudziestu minutach przemyj twarz chłodną wodą i wytrzyj do sucha. Nie potrzebujesz już niczego więcej nakładać. Ten krem jest idealny jeśli chodzi o walkę ze świeceniem się i wypryskami.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Adela - 2010-09-15
To przecież przepis na maseczki a nie na krem!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub