Jak zapalić cygaro?

Najlepszym sposobem, aby prawidłowo zapalić cygaro jest użycie zapalniczki z butanem. Wielu ludziom wydaje się, że zapalniczka ma zbyt wysoką temperaturę dla cygara, ale nie zapalniczka z butanem. Cygaro zapalić też można od zwykłej zapałki. Jednak wielu ludzi mimo posiadania odpowiedniego sprzętu wciąż nie potrafi prawidłowo zapalić cygara. Jak zatem zabrać się odpowiednio za zapalenie cygara?
Jak zapalić cygaro?
1

Używaj tylko zapalniczek z butanem lub drewnianych zapałek.

Jeśli niestety nie masz w zasięgu ręki, żadnej z tych rzeczy, posiadając jedynie nie oczekuj wiele po walorach smakowych cygara w początkowej fazie jego palenia.

2

Trzymaj cygaro w odpowiedni sposób.

Obróć je w palcach. Trzymaj cygaro skierowane w dół w kierunku źródła ognia pod kątem czterdziestu pięciu stopni. Jeśli używasz zapałek lub zapalniczki z butanem możesz zbliżyć cygaro do ognia. Jeśli masz inne źródło ognia, lepiej niech cygaro nie ma z nim styczności, aby nie zepsuło smaku cygara.

3

Odpalanie.

Zapalając cygaro nie wykonuj głębokich wdechów, jak przy odpalaniu papierosów. Wykonuj raczej krótkie, lekkie zaciągnięcia. Rób tka do momentu, aż koniec cygara będzie miał równy wiśniowy kolor. Możesz dmuchnąć w koniec cygara i sprawdzić jaki ma kolor.

4

Ciesz się cygarem!

Pamiętaj, że palenie cygara ma być przyjemnością, nie dla podniesienia poziomu nikotyny w organizmie. Jednak możesz poczuć jej obecność w organizmie. Delektuj się cygarem zamiast po prostu je spalać.

Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak palić szisze?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub