Jak się przebrać za pająka? strona 1 z 8

Halloween tuż tuż. Twoje dziecko wybiera się na zabawę szkolną z tej okazji? Dziecko się cieszy, a Ty masz problem, o musisz je jakoś przebrać. Proponuję przebranie dziecka za pająka. Nie jest to trudne, a na pewno się dziecku spodoba. Jak się za to zabrać, podpowiadam poniżej.
Jak się przebrać za pająka?
Rzeczy, których potrzebujesz:
czarny podkoszulek z długimi rękawami, czarna czapeczka, czarna taśma, diw pary czarnych skarpetek, czarne sznureczki, osiem dużych plastikowych oczu, plastikowe reklamówki jednorazówki (około szesnastu), nożyczki, klej.
Udostępnij na FB
1
strój pająka - krok 1.
Wypełnij skarpetki reklamówkami. Potrzebujesz około czterech reklamówek na jedną skarpetkę.
2
strój pająka - krok 2.
Rozłóż podkoszulek na płaskiej powierzchni. Rozłóż wokół niego wypełnione reklamówkami skarpetki tak jak na zdjęciu obok. Po dwie z każdej strony.
3
strój pająka - krok 3.
Za pomocą czarnej taśmy przyklej skarpetki do podkoszulka. Możesz najpierw przyszyć igłą i nitką, a taśmą tylko utwardzić skarpetki.
4
strój pająka - krok 4.
Odwróć teraz koszulkę i zawiń taśmę jak pokazano na fotografii obok. W ten sposób skarpetka będzie się dobrze trzymała oraz będzie z łatwością można nią manipulować.
5
strój pająka - krok 5.
Teraz połącz skarpetki z rękawem za pomocą sznurka. Dobrze uwiąż sznurek i przymocuj go do poszczególnych elementów, aby się nie ześlizgnął.
6
strój pająka - krok 7.
Poprzyklejaj sznurek do skarpet i rękawa taśmą, aby mieć pewność, że wszystko się będzie dobrze trzymało.

Przymierz teraz koszulkę na dziecku, aby sprawdzić czy będzie mu się wygodnie w niej chodziło i obsługiwało zrobionymi 'odnóżami'.
7
strój pająka - krok 8.
Na końcu naklej na czapkę oczy. Gotowe!
  • Komentarze Tipy.pl (1)

koza - 2010-10-30
to jest genialne mówię serio ja za 3 dni mam urodziny i będe miała 13 lat i to z łatwością zrobiłam dla młodszego siostrzeńca ppoooooleccam
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub