Jak rozciągnąć jeansy? strona 1 z 4

Gdy przytyjesz kilka kilogramów lub wypierzesz jeansy w gorącej wodzie, mogą nie leżeć na tobie tak jak powinny. Istnieje jednak sposób na to, by rozciągnąć skurczone spodnie i przywrócić je do dawnego rozmiaru. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, jak to zrobić.
Jak rozciągnąć jeansy?
Udostępnij na FB
1
rozciąganie jeansów
Załóż na siebie jeansy, aby sprawdzić, które ich fragmenty wymagają rozciągnięcia. Najłatwiej jest rozciągnąć jeansy na udach i w nogawkach, ponieważ splot rozciąga się poziomo. Rozciąganie spodni w pasie jest trudniejsze, ze względu na inny sposób szycia tego fragmentu.
Napełnij butelkę ze spryskiwaczem letnią wodą.
2
jeansy rozciąganie

Aby rozciągnąć jeansy na pośladkach lub w udach, spryskuj je w tym miejscu wodą dopóki materiał nie będzie wilgotny. Następnie kilkoma silnymi ruchami rozciągnij je w tym miejscu wszerz.

Ubierz wilgotne jeansy na siebie. Teraz czas na odrobinę akrobatyki. Zrób kilka przysiadów. Możesz również spróbować zgiąć nogę w kolanie, unieść ją do góry, nachylić się i postarać się dotknąć policzkiem kolana. W ten sposób naciągniesz kryzysowy fragment spodni. Tę samą czynność powtórz z drugim pośladkiem. Zdejmij spodnie i odłóż na bok, żeby wyschły.
3
jak rozciągnąć jeansy

Żeby naciągnąć jeansy na długość, dobrze spryskaj ich nogawki wodą i naciągnij zdecydowanymi ruchami z góry do dołu. Żeby równo naciągnąć obie nogawki, złóż wilgotne spodnie na pół, połóż je na podłodze, stań na nich w miejscu gdzie znajduje się talia i pociągnij nogawki kilka razy do góry. Pamiętaj, że wydłużenie jeansów sprawi, że staną się bardziej obcisłe.

Po założeniu rozciągniętych (ale suchych!) jeansów przez około 10 minut poruszaj się energicznie. W tym czasie jeansy powinny idealnie dopasować się do twojej figury. Rób wypady nóg, przysiady, wykopy. Po pewnym czasie tkanina idealnie dopasuje się kształtem do ciała.
  • Komentarze Tipy.pl (21)

aga - 2017-03-31
Przeraża mnie ta ilość chamskich i kretyńskich komentarzy do artykułu... jedyne pocieszenie to to, że piszą je osoby, które nie mają tak naprawdę nic wartościowego do powiedzenia ale KONIECZNIE MUSZĄ zaistnieć w mediach...
jolka - 2017-01-23
Najlepsza sztuczka to przykręcenie korytka i wyjście z domu.
Robi - 2017-01-23
Ja znam jeden sposób schudnij krowo.
T-Rex 83 - 2017-01-23
Wystarczy mniej żreć, a nie zrzucać winę na spodnie spaślaki
Ru-Mi - 2017-01-23
"Gdy przytyjesz kilka kilogramów lub wypierzesz jeansy w gorącej wodzie, mogą nie leżeć na tobie tak jak powinny" - rozumiem że są wtedy za małe więc jaki jest sens stosować te pseudoporady skoro "Pamiętaj, że wydłużenie jeansów sprawi, że staną się bardziej obcisłe."??
WTF?
Hanys - 2017-01-23
Najprostszym i sprawdzonym sposobem jest zaspawanie lodówki
roph - 2017-01-23
Analfabeta każe ubierać jeansy!!!!
dffdfd - 2017-01-23
"Ubierz" jeansy??!

Redakcjo, to wstyd że każdy półanalfabeta może dla was pisać! Do cholery, zróbcie coś z tym!!!

(Nie przeczytam całości, choć pewnie pełno tam "kwiatków", bo rzygnę.)
Piotreek - 2017-01-23
Artykuł dno. Od dawna wiadomo, że jeansy nie są już tylko i wyłącznie bawełniane. Zawierają stretch, który jest rozciągliwy. Długo szukałem jeansów bez tej domieszki i praktycznie nie ma na rynku.
Ha - 2017-01-23
Już widzę te wały sadła wylewające się znad paska. Są dwa rozwiązania, żeby dobrze wyglądać: schudnąć lub kupić jeansy o rozmiar większe.
meren - 2015-07-29
ja tak zniszcze prawie kazde jeansy// przez noc niedoschna i wilgotne zakłądam na tyłek. jak wyschna sa rozmiar za duze ,. wypchane w kolanach
szara5 - 2014-10-29
super sposob:P
d - 2014-10-08
Rada XXI wieku-żenada.Ciekawe jak długo ta specjalistka nad tym myślała?Mokre portki na tyłek,żeby pózniej pęcherz,zapalenie jajników leczyć i itp
AAA - 2014-05-05
No nie wiem. Przyłożyłem się trochę na siłce do nóg i teraz w żadne jeansy się nie mieszczę. Kupić też trudno bo jak są dobre w udach to albo za długie albo mam w pasie taki luz, że bez mocno spiętego paska spadają. A najlepsze jest, że na siłowni nogi solidnie robiłem góra 2 miesiące, bo wcześniej tylko biegałem:)
Agniesia2678 - 2013-12-30
Mokre spodnie wyprasuj bardzo gorącym żelazkiem z parą, rozciągając je delikatnie, na pewno się "rozbiją"
Silminyel - 2013-07-08
To nie o przytycie chodzi, niektóre jeansy po prostu zbiegają się w praniu. W artykule zaproponowano zrobienie kilka przysiadów w mokrych spodniach. Zdecydowanie to odradzam. Sama straciłam w ten sposób ulubione jeansy. Miałam z nimi problem po każdym praniu, bo z trudem w nie wchodziłam i przez kilka godzin były strasznie niewygodne. Kiedy na to narzekałam tato stwierdził "Zmocz je wodą i zrób kilka przysiadów". Skończyło się z dziurą, której nie dało się zakryć ani zaszyć. Rozciąganie jeansów na ciele jest ryzykownym pomysłem. Najlepiej spróbować rozciągnąć je w rękach albo po prostu włożyć je i pochodzić w nich trochę. To niewygodne, ale najbezpieczniejsze.
Lilililaj - 2013-07-01
W przypadku przytycia nie lepiej po prostu się za siebie wziąć!?
BETI - 2013-06-08
BARDZO CIEKAWE POMYSŁY
skrzacik0007 - 2013-04-12
Ciekawy patent, ciekawe czy to samo działa przy spodniach z materiału
mia199603 - 2013-02-14
No, dobre rady, chyba że spodnie pękną na dupie.
Iza - 2010-10-07
Wystarczy pochodzić w jeansach jeden dzień i od razu robią się o rozmiar większe.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub