Jak dobrać pasemka do koloru włosów?

Zrobienie pasemek na swoim kolorze włosów może pomóc ukryć siwiznę, optycznie powiększyć objętość włosów, a nawet dodać blasku Twoim oczom. Pasemka jaśniejsze, niż twój oryginalny kolor rozjaśnią całe włosy. Jednak nie każdy kolor pasemek wygląda tak samo dobrze na każdym kolorze włosów. Ważne jest aby dobrać taki odcień pasemek, które podkreślą i uwydatnią naturalny kolor włosów.
Jak dobrać pasemka do koloru włosów?
1
Przyglądnij się dokładnie kolorowi twoich włosów, oczu i odcieniowi karnacji. Zdecyduj czy chcesz, aby pasemka były zdecydowane i odróżniające się, czy delikatnie wtapiające się w twój kolor. Dla jaśniejszej karnacji zalecane są nieco ciemniejsze odcienie pasemek, a do ciemnej karnacji pasemka jaśniejsze. Jeżeli masz jasne oczy, ciemny kolor dobrze je wyeksponuje.
2

Wybierz blond pasemka do włosów jasnobrązowych lub blond. Im jaśniejszy kolor twoich włosów, tym jaśniejsze powinny być pasemka. Bardzo jasne blondynki będą ładnie prezentować się w jasnobrązowych pasemkach.

3

Jeżeli masz włosy koloru ciemniejszego brązu, polecam pasemka w odcieniu karmelu lub czerwieni. Te kolory doskonale prezentują się zwłaszcza u brunetek.

4

Jeżeli masz ciemnobrązowe lub czarne włosy, wybierz pasemka maksymalnie 3 tony jaśniejsze. Doskonale będą tu pasować odcienie rudego i orzechowego.

5

Jeżeli masz intensywnie rude włosy, wybierz pasemka w odcieniu ciemnego brązu lub czerni. Dla jasnorudych kobiet zalecane są pasemka koloru blond.

6
Wybierz się do salonu fryzjerskiego i poproś o próbki kolorów, które rozważasz. Przyłóż je do swoich włosów i przyjrzyj się w lusterku jak się komponują. Zdecyduj w którym kolorze będziesz czuła się najlepiej.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jeżeli nie jesteś pewna swojej decyzji, poradź się fryzjerki.
  • Możesz też zdecydować się na dwa kolory pasemek. Skonsultuj swój wybór z fryzjerką.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub