Jak mieć większy biust? Ćwiczenia powiększające piersi.

Nie wszystkie kobiety są zadowolone z rozmiaru swoich piersi, jednak nie wiedzą, że mogą je naturalnie powiększyć. Wymarzony biust można uzyskać nie tylko w gabinecie lekarskim. Wystarczy odrobina cierpliwości, połączona z regularnym masażem piersi i ćwiczeniami mięśni klatki piersiowej. A wszystko to w zaciszu własnego domu, całkowicie naturalnymi metodami. Już nie musisz poddawać się drogim i bolesnym operacjom. Poniżej znajdziesz wskazówki jak naturalnie powiększyć swoje piersi.
1
Codziennie po kąpieli wykonaj masaż piersi. Do masażu wykorzystaj opuszki palców, wykonuj nimi powolne, okrężne ruchy. Masuj swoje piersi od góry do dołu i z powrotem. Masaż powinien trwać około pięciu minut.
2
Ćwicz mięśnie klatki piersiowej, aby unieść swoje piersi i zwiększyć ich rozmiar. Wykonaj po 2–3 serie ćwiczeń, a w każdej serii zrób 8–12 powtórzeń. Pamiętaj, by wykonywać ćwiczenia co najmniej 3 lub 4 cztery razy w tygodniu.
3

Ćwiczenie 1. Stań twarzą do ściany w odległości około 60 cm, ręce oprzyj o ścianę na wysokości twoich ramion. Powoli zginaj ręce w łokciach i opuszczaj klatkę piersiową w kierunku ściany. Wyprostuj ręce i przywróć ciało do pierwotnej pozycji. Jeśli chcesz zwiększyć intensywność ćwiczenia, opuść swoje ciało i przytrzymaj je w tej pozycji przez 10 – 15 sekund, a następnie powróć do pozycji wyjściowej.

4

Ćwiczenie 2. Pompki – połóż się na brzuchu, oprzyj się o podłogę na dłoniach i palcach u stóp. Trzymaj ręce wyprostowane, dłonie powinny znajdować się nieco niżej linii ramion. Zegnij ręce w łokciach, opuść się na nich tak nisko, jak tylko dasz radę, a następnie wróć do pozycji wyjściowej. Jeśli ta wersja ćwiczenia jest dla ciebie zbyt trudna, spróbuj oprzeć swoje ciało na kolanach zamiast na palcach u stóp.

5

Ćwiczenie 3. Połóż się na plecach na podłodze, lekko ugnij kolana. Do każdej reki weź hantle lub inny obciążnik. Ręce powinny być wyprostowane, dłonie na wysokości ramion. Zacznij jednocześnie podnosić obie ręce do góry nad klatkę piersiową, przytrzymaj tę pozycję przez sekundę, a następnie powróć do pozycji wyjściowej.

6
Pamiętaj, by w razie jakichś problemów zdrowotnych skonsultować nowy zestaw ćwiczeń z lekarzem.
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak ujędrnić biust?
  • Komentarze Tipy.pl (16)

ilonafilon - 2016-01-15
Ćwiczenie na powiększenie biustu jest zdecydowanie lepsze niż operacje plastyczne. Naturalny biust jest dużo ładniejszy. Wiele dziewczyn obawia się, że ćwicząc biust zmaleje. Jednak odpowiednio wykonywane ćwiczenia pozwolą ujędrnić i unieść biust. Wizualnie da to efekt większych piersi. Ważne by wykonywać ćwiczenia regularnie i określoną ilość serii. Jeśli ćwiczenia będą wykonywane sporadycznie to prawdopodobnie prócz zakwasów nic nie uzyskamy. Dodatkowym plusem jest to, że wykonywanie przykładowo pompek wysmukli także nasze ramiona.
mała - 2015-12-30
U mnie przez bieganie biust sporo zmalał, dlatego teraz zabieram się za jego naturalne powiększanie :) Trochę pływam, ćwiczę górne partie ciała (najczęściej z Gacką albo Mel B) i chodzę na siłownię - oby to coś dało!
zosia - 2015-07-09
Jeśli będziecie go masowały ruchem okrężnym po 2min do siebie i na odwrót po 3× już po m-cu będzie efekt , przynajmniej na miseczce A/B :). Codziennym zimnym prysznicem biustu, pływaniem żabką, pilatesem wzmocnicie efekt. A gdy w przyszłości będziecie po 1 baby może urosnąć. Ja po 2 baby mam z B na D. A chętnie wróciłabym do B.:))
fitmiss - 2015-03-27
To cwiczenia na kazdy biust, maly powieksza a duzy bedzie jedrny i nie bedzie zwisac ;))
ona - 2015-01-08
po jakim czasie można zobaczyć efekty?
niya - 2014-11-18
Przestańcie się wydurniać!!! Nie każda chce mieć duży biust!!! Niektóre kobiety chcą mieć mniejszy
bo mają dość zaczepek prymitywów. Dlaczego nikt dla nich nie napisze artykułu o tym jak biust zmniejszyć. Żenada
SprawiedliwyTusk - 2014-11-18
Ja u kobiet wolę małe cycki. Jak się szczerze kocha kobietę, to rozmiar nie ma znaczenia
Majka - 2014-11-18
dajcie namiary jak pomniejszyć o 2 rozmiary w dół...cyce jak dojna krowa na łące to obrzydliwe. sama mam taki średni nie olbrzymi ale wolałabym mniejszy taki w sam raz do drobnej sylwetki.
Natalia - 2014-11-18
Szkoda, że nie ma ćwiczeń zmniejszających biust :]
hahaha - 2014-07-04
Kasia, mam B i nie cierpię na wf. Za to Ty chyba cierpisz, bo weszłaś na tą stronę ;D
biuściasta - 2014-04-25
Kaja, chciałabyś... :D
Kasia - 2013-04-19
Hejka. Mam 16 lat. Jestem plaska calkowicie . Nosze zerowki i jestem dumna ze nie musze tak jwk co poniektorzy cierpiec na wf'ie
ola - 2013-04-19
Kiedy mialam 16 lat mialam dopiero misieczke A. Intensywnie je masowalam i po pol roku urosly mi do miseczki B :)
Kaja - 2013-04-15
Mam małe ale małe są 100 razy ładmiejsze!
Kaja - 2013-04-13
Mam małe ale małe są 100 razy ładmiejsze!
Minkaa14 - 2013-01-27
Moim zdaniem kobiety z małym biustem powinny nosić biustonosz push-up lub nosić ubrania, które podkreślają ich figurę. A poza tym: Małe jest piękne.! :) Pozdrawiam.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub