Jak wróżyć wahadełkiem?

Wahadełko jest jednym z najpopularniejszych sposobów wróżenia, znanym od tysięcy lat. Niejednokrotnie było używane przez różdżkarzy do przewidywania przyszłości, odszukiwania odpowiedzi na niewyjaśnione pytania, a także do uzdrawiania. Poniżej znajdziesz podstawowe zagadnienia dotyczące wykorzystywania wahadełka do wróżb.
Jak wróżyć wahadełkiem?
1
Wybierz odpowiedni moment do przeprowadzenia wróżby. Nikt nie powinien ci w tym czasie przeszkadzać. Usiądź wygodnie, weź kilka głębokich oddechów, wyrzuć z umysłu wszelkie troski i skup się jedynie na celu twojej wróżby. Ułóż sobie wszystko w głowie, sformułuj pytanie, które będzie określało to, czego chcesz się dowiedzieć. Czasami lepiej napisać to pytanie na kartce i skupić na nim wszystkie myśli.
2
Zawsze przed i po wróżeniu zamykaj wahadełko w dłoni lub uderz nim w drewniany przedmiot w celu oczyszczenia go z nagromadzonej na nim mocy.
3
Następnie umieść nitkę wahadełka pomiędzy palcem wskazującym, a kciukiem. Niektórzy zalecają ułożenie wahadełka pomiędzy palcem wskazującym a środkowym, ale ja wypróbowałam oba sposoby i uważam ze pierwsze ułożenie lepiej działa.
4
Ustal zasady oznaczające odpowiedź TAK i NIE. Jeżeli wahadełko porusza się w przód i w tył (północ-południe), wówczas oznacza TAK, natomiast ruch wschód-zachód to odpowiedź NIE. Jednak od każdej zasady są odstępstwa. Wiec aby dobrze współdziałać z wahadełkiem i być w zgodzie z jego mocami, polecam zapytać wahadełko jak będzie się poruszać, jeśli jego odpowiedź będzie brzmieć TAK – i poczekać jaki pokaże ruch. Wtedy powinniśmy przyjąć wytyczne od wahadełka, aby współpraca przebiegała harmonijnie i była jak najbliższa prawdy.
5
Zadawaj bezpośrednie i konkretne pytania. Możesz wypowiadać je w myślach lub na głos. Wybierz formę, która jest wygodna dla ciebie. Czasem czujemy się skrępowani mówiąc głośno sami do siebie. Ale czasem warto spróbować, bo efekty mogą być zaskakujące.
6
Czasami możesz zboczyć z drogi, zadając kolejne pytania i poszukując odpowiedzi na pytania inne, niż pierwotnie założyłaś. Nie przejmuj się tym i podążaj nowym tropem. Do poprzedniego wrócisz innym razem.
7
Gdy skończysz poszukiwanie wskazówek podziękuj wahadełku i jego mocom za pomoc. Zapisz sobie wskazówki, które otrzymałaś. Mogą się one przydać przy kolejnej sesji lub przy planowaniu przyszłości.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Czasami nie możemy się skupić nad tym, co nas interesuje, a nasza współpraca z wahadełkiem nie przebiega harmonijnie. W takim przypadku odłóż wahadełko i wróć do niego za jakiś czas.
  • Nie podejmuj wróżenia pod wpływem środków odurzających. Musisz mieć czysty umysł, żeby uzyskać prawdziwe odpowiedzi.
Przeczytaj teraz: Jak wróżyć z wahadełka?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub