Jaki prezent kupić żonie na rocznicę ślubu? strona 1 z 2

Rocznica ślubu to doskonała okazja do świętowania związku dwojga kochających się ludzi. Ten wyjątkowy dzień można przeżyć w szczególny sposób, aby podkreślić jego ważność dla obojga partnerów. Jest to również okazja, by obdarować swoją żonę oryginalnym prezentem i sprawić, że poczuje się wyjątkowa. Poniżej znajdziesz kilka propozycji.
Jaki prezent kupić żonie na rocznicę ślubu?
1

Najbardziej popularnym prezentem jest oczywiście biżuteria. Nie dzieje się tak z byle powodu. Większość kobiet uwielbia biżuterię i zawsze je ucieszy taki prezent. Możesz podarować żonie coś eleganckiego, tylko na wyjątkową okazję lub coś, co będzie mogła nosić na co dzień. Wielu mężczyzn ma jednak kłopot z wyborem odpowiedniego drobiazgu. Uważają oni, że wartościowe są jedynie rzeczy drogie, a ograniczony budżet sprawia, że w efekcie wychodzą ze sklepu z pustymi rękoma. Ty jednak nie daj się zwieść pozorom. Nie musisz podarować żonie najdroższego naszyjnika, jaki był w sklepie. Zdecyduj się na coś, co mieści się w twoim przedziale finansowym. Wyznacz sobie kwotę, którą zamierzasz wydać i upatrz w sklepie przedmiot, który chciałbyś kupić. Możesz poprosić sprzedawczynię, aby pomogła wybrać ci coś mieszczącego się w kwocie, którą dysponujesz.

2

Jeżeli Twoja żona nie jest fanką biżuterii, istnieje wiele innych opcji. Klasycznym prezentem na taką okazję są kwiaty. Możesz kupić żonie po jednej róży za każdy rok waszego małżeństwa. Zastanów się, jakie są jej ulubione kwiaty. Może zamiast róż będzie wołała storczyki lub frezje? Jeżeli trudno Ci samodzielnie podjąć decyzję, poproś kwiaciarkę, aby zaproponowała ci jakieś bukiety. Powiedz jej oczywiście na jaką okazję chcesz kupić kwiaty.

Udostępnij na FB
3

Na rocznicę ślubu możesz także podarować żonie kosz z jakimś prezentem w środku. Możliwości jest nieskończenie wiele. Jeśli żona jest fanką słodyczy, kup jej kosz łakoci. Jeśli lubi misie, kup jakiegoś dużego pluszaka i włóż go do kosza. Dorzuć jeszcze butelkę dobrego wina i prezent gotowy. Jeżeli żona uwielbia kosmetyki, kup jej kremy, balsamy, perfumy i olejki zapachowe i wypełnij nimi wiklinowy kosz. Do środka możesz też wetknąć karnet do kosmetyczki lub na pobyt w spa. Każda kobieta uwielbia upiększające zabiegi kosmetyczne.

4

Jeżeli poszukujesz oryginalnego, nietuzinkowego pomysłu, proponuję wykonanie albumu ze zdjęciami z ważnych wydarzeń waszego małżeństwa. Taki prezent będzie dla Twojej żony jednocześnie bardzo wzruszający i cenny. Jeszcze lepsze wrażenie wywrzesz na niej, jeżeli dopiszesz jakieś osobiste komentarze pod zdjęciami. Taki prezent z pewnością utwierdzi ją w przekonaniu, że jest dla ciebie wyjątkowa i niepowtarzalna i że wspólnie spędzone chwile znaczą dla ciebie tyle samo, co dla niej.

  • Komentarze Tipy.pl (1)

albina - 2012-11-14
Ja tak patrząc z mojego doświadczenia uważam że to byłby naprawdę bardzo dobry pomysł jeśli chodzi o idealny prezent dla żony VIP voucher do SPA.Kobiety uwielbiają takie prezenty.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub