Jaki prezent dać chłopakowi na rocznicę? strona 1 z 2

Zastanawiasz się, co kupić swojemu chłopakowi z okazji rocznicy i nie masz żadnego pomysłu? Od dziś nie musi to być przykrym obowiązkiem. Możesz zdecydować się na coś romantycznego, musisz jednak pamiętać, że nie wszyscy mężczyźni doceniają romantyzm. Zatem zamiast tracić czas na szukanie prezentu, którego twój chłopak wcale nie chce, wykorzystaj swoja energię na znalezienie czegoś, z czego z pewnością będzie zadowolony.
Jaki prezent dać chłopakowi na rocznicę?
1

Najlepsze prezenty dla chłopaka nie krzyczą wprost „Kocham cię!”, ale tego dowodzą. W przeciwieństwie do swych czerwonych i często kiczowatych rywali, odpowiedni prezent powinien pasować do specyficznego poczucia humoru partnera, jego osobowości oraz gustu. Dzięki temu chłopak zrozumie, że naprawdę ci na nim zależy.

2

Zacznij poszukiwania od zastanowienia się, co tak naprawdę kreci twojego partnera. Być może jest on zagorzałym kibicem piłki nożnej lub innego sportu? Czy jest poszukiwaczem przygód? Kolekcjonerem? Co najbardziej lubi robić? Odpowiedz sobie na te pytania, a twoje zadanie będzie prawie ukończone.

3

Jeśli twój chłopak jest wielbicielem jakiegoś sportu, w końcu masz powód, by wykorzystać jego obsesję. Najłatwiej bowiem kupować prezent dla miłośników sportu. Uroczy prezent, na którym będzie się znajdować nazwa jego ulubionej drużyny lub nazwisko ulubionego sportowca to idealny wybór. Choć wydaje się to mało romantyczne, możesz zrobić kilka rzeczy, by uczynić prezent nieco bardziej oryginalnym. Weźmy na przykład koszulki piłkarskie. Większość producentów oferuje szeroki wybór takich koszulek, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Możesz wybrać identyczne koszulki dla was obojga i dorzucić do nich dwa bilety na mecz. Teraz oboje będziecie mogli uczestniczyć w tym ważnym dla twojego chłopaka wydarzeniu. Jeśli szukasz czegoś bardziej intymnego, istnieje ogromny wybór bokserek i bielizny z herbami drużyn. Bokserki dla niego i seksowna koszulka dla ciebie, to doskonały zestaw na wieczorny mecz przed telewizorem. Twój chłopak na pewno to doceni.

Udostępnij na FB
4

Niektórzy mężczyźni zamiast patrzeć, wolą działać. Nie ma problemu. Jeśli twój chłopak lubi przygody, zabierz go tam, gdzie chciałby być z kobietą, którą kocha. Niezależnie od tego, co przygotujesz – wyjazd, wycieczkę rowerową czy inne zajęcia na świeżym powietrzu – będzie to wspaniały sposób na wsparcie jego pasji. Najlepszym wyjściem jest wycieczka tylko we dwoje, dzięki czemu spędzicie ze sobą więcej cennego czasu.

5

Jeśli twój chłopak jest kolekcjonerem, dodaj coś do jego kolekcji. Z pewnością twój partner do tej pory powiedział ci wystarczająco dużo informacji na temat jego ulubionego hobby, teraz czas znaleźć coś, co będzie do niego pasowało. Prezent nie powinien jedynie pasować do kolekcji, musi również przypominać mu o tobie. Poszukaj rzeczy, które będą odzwierciedlały twoja osobowość. Wybierz coś, co będzie kojarzyło się ze spędzonymi wspólnie chwilami.

6
Aby jeszcze bardziej spersonalizować prezent dla chłopaka, warto wykonać jeszcze jeden krok. Na wielu prezentach można wygrawerować bądź wyhaftować wiadomość. Stwórz krótki tekst specjalnie na tę okazję, który zawsze będzie przypomniał chłopakowi jak bardzo go kochasz.
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Dońka - 2016-04-25
Ja swojego zabrałam do Leszna do tunelu aerodynamicznego i był zadowolony. Myślę, że możecie skorzystać z tego pomysłu, bo jest niebanalny.
Gosia - 2015-04-23
Generalnie z tymi chłopami jest problem. Wszystko już mają, a jeśli chodzi o gadżety piłkarskie to wysypują się już z półki. Ja od jakiegoś czasy kupuję mu różne przeżycia. Był już na kursie degustacji piwa ;), latał motoparalotnią i jeździł sportowym samochodem. Nie jest to takie drogie jak myślałam na początku a radochy jest ogrom!!!
Berenika0 - 2013-02-13
Ja proponuje taki album w stylu kamasutry http://allegro.pl/show_item.php?item=3019728108, ma piękne duże zdjęcia i naprawdę ładnie sie prezentuje. W dodatku teraz jest w super promocji, można kupić już za połowę ceny i z prezentem gratis.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub