Jak udekorować papier toaletowy - serce? strona 1 z 5

Pewnie spotkałaś się już z dekorowaniem ręczników i papierów toaletowych w hotelach. Dzięki takim dekoracjom jako gość hotelowy czułaś się ważna i wyróżniona. Poza tym, czy to nie śliczne? Taka drobna rzecz a tak cieszy. Zatem jeśli spodziewasz się gości, lub chcesz zrobić niespodziankę swojemu dziecku, rodzicom czy teściom proponuję zaskoczenie ich papierem toaletowym złożonym w serce.
Jak udekorować papier toaletowy - serce?
Udostępnij na FB
1
Origami na papierze toaletowym - serce 1
Złóż ostatni kwadracik papieru toaletowego w poprzek, chwytając prawy dolny róg papieru i kierując go do lewego, górnego rogu. Dociśnij.
2
Teraz wyprostuj poprzednie zagięcie i zrób kolejne z drugiej strony (chwytając lewy, dolny róg i zaginając go do prawego, górnego rogu).
3
Wyprostuj zagięcie. Teraz złóż kwadracik na pół poprzecznie, tak, aby linia zgięcia przechodziła przez punkt przecięcia dwóch wcześniejszych zagięć.
4
Teraz musisz wgiąć do środka dwie zakładki. Zgięcia wykonuj wzdłuż zagięć.
5
Teraz chwyć prawą zakładkę (prawa połowa trójkąta), wygnij ją do góry a następnie spłaszcz. Wyjdzie ci coś na kształt latawca.
6
Teraz utworzonego "latawca" zegnij na pół - wzdłuż środkowej linii, w taki sposób aby lewa połowa latawca przykryła prawą połowę.
7
To samo powtórz z drugą stroną.
8
Górne części latawca zagnij w dół na boki, aby utworzyć serce.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub