Jak zrobić prezent dla dziadka? strona 1 z 2

Dziadek to jeden z najważniejszych mężczyzn w twoim życiu. Zawsze znajdzie dla ciebie czas, pomoże, gdy masz problemy, potowarzyszy gdy się nudzisz. Dziadek to też wspaniały nauczyciel i przyjaciel. Dlatego warto w dniu jego święta podarować mu coś wyjątkowego, coś zrobionego samodzielnie, co udowodni mu jak wiele dla ciebie znaczy. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na prezent dla dziadka.
Jak zrobić prezent dla dziadka?
1

Wspomnienia.

Dla dziadka najcenniejsze są chwile, które spędził z tobą, dlatego doskonałym prezentem będzie zrobienie dla niego albumu z waszymi wspólnymi zdjęciami. Możesz kupić album na zdjęcia w sklepie lub zrobić go samodzielnie z kilku kawałków brystolu. Pod każdym zdjęciem napisz w kilku słowach wspomnienie danego wydarzenia lub podziękowanie za to, co dziadek zrobił dla ciebie w danej chwili (np. że nauczył cię puszczać kaczki na wodzie lub podarował ci pierwszy rower).
Jeśli masz dostęp do zdjęć dziadka z czasów, kiedy był jeszcze młody, możesz też przygotować dla niego album wspomnień. Umieść tam zdjęcia z czasów jego młodości, chwile spędzone z twoimi rodzicami i z tobą. Dziadek na pewno będzie wzruszony.

2

Kupony.

Jeśli szukasz innego pomysłu na prezent, możesz podarować dziadkowi zestaw własnoręcznie wykonanych kuponów. Weź kilka kartek brystolu, złóż je na pół i zszyj ze sobą tak, by utworzyły cienki zeszyt. Na okładce napisz „Księga życzeń Dziadka”. Każdą stronę „zeszytu” podziel na prostokąty równej długości. Będą to poszczególne kupony. Napisz na każdym z nich na co dziadek może go wykorzystać (np. „Wspólny obiad”, „Spacer z wnuczkiem”, „Mecz”, „Wyprawa na ryby”,„Dowolne życzenie”). Poszczególne kupony oddziel od siebie tak, by można je było łatwo oderwać (np. nakłuj oddzielające je linię szpilką). Przewiąż całość wstążką i podaruj dziadkowi. Pamiętaj, żeby wywiązać się z zawartych na poszczególnych kuponach obietnic!

Udostępnij na FB
3

Prezenty ze sklepu.

Prezent ze sklepu, jeśli jest odpowiednio przemyślany, również przyniesie dziadkowi dużo radości. Pomyśl o czymś, co sprawi, że dziadkowi będzie ciepło i wygodnie. Może kupisz mu parę ciepłych kapci na zimę? A może czapkę z polaru? Niektórzy dziadkowie skarżą się na reumatyzm, więc można im podarować specjalną poduszkę pod kark lub krzyże albo rozgrzewające skarpety, które pomogą złagodzić ból.

4

Prenumeraty.

Jeśli twoi dziadkowie są chorzy i nie mogą sami robić sobie zakupów, a pamiętasz, że zawsze lubili do śniadania poczytać ulubioną gazetę, porozmawiaj o tym z rodzicami i poproś, by pomogli ci zamówić dziadkowi prenumeratę jego ulubionego magazynu. Z pewnością pozwoli mu to miło spędzić czas we wszystkie dni, kiedy ty nie będziesz mógł go odwiedzić.

5

Koszulki, kubki, puchary.

Możesz podarować dziadkowi także coś, co pozwoli mu zobaczyć, jak bardzo go doceniasz. Może to być puchar lub koszulka z napisem „Najlepszy Dziadek na świecie”. Możesz również zamówić w specjalnym sklepie kubek z nadrukowanym zdjęciem dziadka i ciebie. Pijąc z takiego kubka, dziadek poczuje ciepło nie tylko w gardle, ale i na sercu.

6

Czas.

Pamiętaj jednak, że najlepszym i najważniejszym prezentem, jaki możesz podarować swojemu dziadkowi jest twój czas. Spędzaj z dziadkiem jak najwięcej wolnych chwil i pokaż mu, że pamiętasz o nim codziennie, a nie tylko w dniu jego święta.

  • Komentarze Tipy.pl (1)

Pati_Róża - 2012-01-21
super pomysły! Ja zrobiłam kupony, i sie niektóre sprawdziły
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub