Pomysły na wyspę w kuchni strona 1 z 6

Nie ważne jak wiele koktajli i mis pełnych jedzenia ustawię w innych pokojach, wszyscy zawsze gromadzą się przy wyspie w kuchni (kitchen island). Więc skoro jej nie pokonam, zamierzam stworzyć nową, bardziej stylową. Dzisiaj wyspy pełnią bardzo różne role: jedne służą jako stolik jadalny, inne jako kuchenka, zlew, półka… Możliwości jest nieskończenie wiele. W wyspach uwielbiam to, że pozwalają mi na kontakt z bliskimi, kiedy pieczę domowe ciasto, czy przyrządzam kolację. Są bardzo towarzyskie.
Pomysły na wyspę w kuchni
Udostępnij na FB
1
kuchnia z wyspą - projekt 1.
Wyspa, która zaprasza do odwiedzin. Tworzy bardzo ciekawy kontrast z jasną kuchnią.
2
wyspa ze stołkami barowymi
W samym centrum kuchni mamy wsypę, która pełni funkcję stołu jadalnego, zlewu oraz szafki. Stołki barowe w połączeniu z jasnym blatem tworzą harmonijną parę. Inspirującym rozwiązaniem jest lampa tuż nad wyspą.
3
kuchenka w roli wyspy
Kuchnia tchnie niezwykłą domową atmosferą. W roli wyspy wcieliła się tym razem kuchenka.
4
funkcjonalna wyspa w kuchni
Stylizowana kuchnia w stylu country. Czuć w niej zapach świeżo upieczonego ciasta. Półeczki, kuchenka, piekarnik – wszystko w jednej wyspie. Bardzo mi się podoba.
5
kuchnia z "półwyspą"
Obok kuchnia z ubiegłych lat. Mamy półwyspę, która ładnie oddziela nam kuchnię od salonu. Nie należy jednak do moich faworytów.
6
masywna wyspa
Kuchnia w amerykańskim wydaniu. Ciężką wyspa, ciężkie krzesła, wszystko jakby za bardzo przysadziste, aż woła o trochę lekkości.
7
kuchnia z wyspą - styl śródziemnomorski
Śródziemnomorski styl kuchni, bardzo przytulny. Wyspa idealnie dopasowana do pozostałych mebli. Bardzo skromna, ale ma w sobie dużo wdzięku: małe jest piękne.
8
wyspa pełniąca rolę szafki
Kolejna wyspa, która pełni rolę dodatkowych szuflad i pozwala utrzymać w czystości kuchenne przedmioty.
9
wyspa - zlew
Tym razem wyspy pełnią funkcję zlewu z blatem.
Przeczytaj teraz: Jak udekorować balkon?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub