Gdzie nie jechać w podróż poślubną? strona 1 z 2

Każdy marzy o tym, aby jego dzień ślubu był wyjątkowy. Jednak, by stworzyć niezapomnianą ceremonię ślubną, trzeba poświęcić na jej przygotowanie dużo czasu i energii. To naprawdę wyczerpujące wyzwanie! Dlatego większość par z utęsknieniem czeka na podróż poślubną i planuje spędzić ją w romantycznych i zapierających dech w piersiach zakątkach świata. I słusznie! Podróż poślubna to romantyczne chwile, momenty szczególnych uniesień, miłosne wyznania, pozostające w sercu wspomnienia. Niestety nie wszędzie podróż poślubna może przebiegać zgodnie z tym scenariuszem. Jeśli nie chcecie, aby Wasz miesiąc miodowy okazał się katastrofą, weźcie sobie do serca kilka rad o tym, gdzie nie powinno spędzać się podróży poślubnej:
Gdzie nie jechać w podróż poślubną?
1

Miejsca, gdzie panuje niebezpieczeństwo i bezprawie

Bez względu na to, jak cudowne widoki będą Was nęciły ze zdjęć pamiętajcie, że w niektórych miejscach podróż poślubna może zostać brutalnie zakłócona przez polityczne zamieszki, niebezpieczne zdarzenia czy też choroby.

2

Miejsca, które tylko jedna strona chce zobaczyć

To się zdarza. Ona chce spędzać dni na słonecznej plaży popijając drinki z palemką, a jemu marzy się przygoda podnosząca poziom adrenaliny. Jeśli chcecie uniknąć nieporozumień psujących atmosferę podróży poślubnej porozmawiajcie o Waszych oczekiwaniach i postarajcie się wybrać taki cel podróży, aby szczęśliwa była zarówno żona, jak i mąż.

3

Miejsca, w których wszystko przebiega zgodnie z harmonogramem

Chyba nic nie jest w stanie popsuć podróży poślubnej bardziej niż zaplanowanie jej co do minuty. O 7:30 śniadanie, od 9:00 do 11:00 jest czas na opalanie, o 11:15 lunch, później zwiedzanie… Cała radość podróży poślubnej tkwi w spontaniczności!

Udostępnij na FB
4

Miejsca, w których można realizować cele niezwiązane z podróżą poślubną

Niestety zdarza się, że jeden ze współmałżonków (częściej oczywiście robią to panowie) próbuje połączyć podróż poślubną z podróżą służbową. Takim „2 w 1” mówimy stanowcze NIE! Podróż poślubna, to czas który macie poświęcić wyłącznie sobie.

5

Miejsca, których nie poznało się choć trochę

Choć niektóre miejsca prezentują się znakomicie na zdjęciach w katalogach, to po przybyciu na miejsce mogą rozczarować. Brudne pokoje, zaniedbane łazienki, zepsuta klimatyzacja, zaśmiecone plaże, niesmaczne jedzenie, centrum miasta oddalone o 15 a nie o 2 km…

6
wymarzona podróż poślubna
Na szczęście żyjemy w dobie Internetu i możemy uniknąć takich nieprzyjemności. Radzimy przed podróżą poślubną odrobić zadanie domowe i poznać opinie innych na temat wymarzonego celu podróży.
7
Pamiętajcie! Bez względu na to czy zdecydujecie się spędzić podróż poślubną na dalekiej egzotycznej wyspie, czy też na polu biwakowym, głównym jej celem jest dobra zabawa!
Przeczytaj teraz: Jak wybrać buty ślubne?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub