Jak spalić tłuszcz z ud? strona 1 z 5

Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.
Jak spalić tłuszcz z ud?
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Wzbogać codzienną dietę o L-karnitynę, która ułatwi spalanie tłuszczu. Znajdziesz ją w wielu suplementach diety, na przykład tutaj.
1
ćwiczenia cardio

Po pierwsze, jeśli chcesz stracić tłuszcz na udach, musisz się upewnić, że wykonujesz ćwiczenia kardio. To oznacza, że twój trening kardio musi być wykonywany z odpowiednią intensywnością i trwać przez określony czas. Jest to bardzo ważne, ponieważ musimy nastawić nasz organizm na tryb spalania tłuszczu (a nie na przyrost masy mięśniowej). Zatem, jeśli chcesz spalić tłuszcz, musisz wykonywać ćwiczenia kardio 3-5 razy w tygodniu przez 30-45 minut. Wiem, że już o tym słyszałaś, jednak nie ma innego sposobu na spalenie tłuszczu.

2
pulsometr

Skoro już wiesz jak często i jak długo musisz wykonywać ćwiczenia kardio, nadszedł czas, by dowiedzieć się z jaką intensywnością je wykonywać. Aby spalić tłuszcz, musisz wykonywać ćwiczenia, podczas których twoje tętno będzie na poziomie 75-85% twojego maksymalnego tętna. Na tym poziomie intensywności twoje ciało będzie przemieniać zmagazynowany w organizmie tłuszcz na energię.

Nie chodź na siłownię tylko po to, aby pochodzić sobie po bieżni. Weź się w garść i podejmij wyzwanie! Musisz przeciążyć swój układu sercowo-naczyniowy, aby uzyskać od organizmu odpowiedź i wyniki w postaci utraty tkanki tłuszczowej.

3
Przysiady w chodzie

Teraz skoro wiesz wszystko o kardio, musisz nauczyć się 2 ćwiczeń, które pomogą ci ukształtować uda i nadać im zgrabny wygląd.

Przysiady w chodzie (wypady)

To ćwiczenie króluje nad wszystkimi innymi ćwiczeniami na nogi. Dzięki niemu wyćwiczysz mięśnie ud, o których nie masz nawet pojęcia. Weź do rąk ciężarki i stań jedną stopa obok drugiej. Plecy trzymaj prosto, zaś dłonie z ciężarkami niech zwisają swobodnie po bokach. Teraz zrób jak największy krok do przodu lewą nogą, uginając ją w kolanie, aż do momentu, aż prawe kolano prawie dosięgnie ziemi i wróć do pozycji wyjściowej. Podczas całego ćwiczenia miej plecy proste. Teraz powtórz to samo ćwiczenie na drugą nogę. Wykonaj ćwiczenie na obie nogi po 15 razy w 3 seriach.

4
Drop sety

Teraz kolejne ćwiczenie, które spali komórki tłuszczowe w twoich udach i nada im upragniony kształt.

Drop sety

Dzięki temu ćwiczeniu twoje uda z pewnością staną się szczuplejsze. Zaczynasz ćwiczenie od podnoszenia nogami bardzo dużego obciążenia, ale robisz bardzo mało powtórzeń - tyle ile możesz. Jak już czujesz, że nie masz sił, zrzucasz nieco obciążenia i zwiększasz ilość powtórzeń. Następnie znów (po raz 3) ujmujesz obciążenie i robisz jeszcze więcej powtórzeń (tyle, ile dasz radę).

Przykładowo, używasz na siłowni urządzenia leg press (urządzenie do treningu nóg). Ćwiczenia na tym urządzeniu dają naprawdę świetne rezultaty, jeśli chodzi o spalanie tłuszczu.

Na początek zrób 8 powtórzeń z obciążeniem 70 kg. Jak już je zrobisz, zmniejsz ciężar do 60 kg i zrób 10 powtórzeń a następnie 12 powtórzeń z obciążeniem 50 kg. Jak już skończysz, z pewnością będziesz mieć wielkie zakwasy.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak schudnąć z ud?
  • Komentarze Tipy.pl (12)

claire - 2016-09-13
great stuff
tadaa - 2015-05-25
Ważne aby mieć umiar w odchudzaniu. Najlepiej robić to świadomymi ćwiczeniami. Noga wyrzeźbiona jest zawsze zgrabniejsza.
HeronX - 2015-05-13
Ludzie, nie dajcie się ogłupić. Tłuszcz na biodrach i udach u kobiety jest objawem zdrowia, a ponadto świadczy o kobiecości sylwetki+jest sexy i piękny. To tłuszcz na brzuchu, twarzy i ramionach jest groźny i szpetny.
Grzegorz - 2015-04-07
Nie da się spalać tłuszczu z wybranej przez nas partii ciała. Spalanie tłuszczu ma charakter globalny dla organizmu.
KarolinaTomaszewska - 2015-01-06
żeby ubyło z ud poza odchudzaniem, suplementacją http://www.acetomale.pl/ , odpowiednią dietą i aktywnością dobrze jest stosować odpowiednie kosmetyki i masaż. Kilka centymetrów mniej jest wtedy gwarantowane i wcale nie takie trudne.
patra - 2014-03-26
do tego jeszcze zabieg lipoza inekcyjna i będzie idealnie;) mnie bardzo pomógł! robiłam w centrum Wellderm we Wrocławiu
tadaa - 2014-03-13
L-karnityna w płynie jest najlepsza, należy pić ja kilka godzin przed treningiem. Picie bez wysiłku fizycznego nic nie da! L-karnityna robija nasz tłuszcz dzieki czemu mozemy go szybciej spalić podczas wysiłku. Jeśli chcecie starcić kilka cm z uda polecam masaże, np. banka chińaska można ja kupić w dowolnej aptece. Redukuje celulit i ujędrnia skórę. Kremy nic nie pomoga ponieważ nie mają możliwości wchłonić się tak głęboko. Wniosek: Od siedzenia figura się nie zrobi. Do dzieła!
Nieusatysfakcjonowana - 2013-07-25
niezbyt pomocne...
Nutella1107 - 2013-06-01
Nie jestem przekonana czy spalają tłuszcz czy bardziej rozwijają mięśnie.
gogo - 2013-05-28
skrzacik0007, a mięśnie co robią? palą tłuszcz. im więcej ich masz, tym łatwiej go palić.
skrzacik0007 - 2013-01-24
Nie jestem przekonany co do tych ćwiczeń że spalają tłuszcz z ud, bardziej rozwijają mięśnie
Karolinas - 2012-10-23
Aby pomóc sobie w spalaniu tłuszczu z okreslonej partii ciała - w tym przypadku z ud- możemy zaopatrzyć się w balsam z wartościami odżywczymi , z koenzymem q10 i l-karnityną. Dodatkowo pozostawia on przyjemne uczucie chłodu. Cena to od około 15 zł wzwyż :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub