Jak się modnie ubierać? Trendy wiosna 2011. strona 1 z 8

Gdy temperatura na zewnątrz jasno pokazuje, że nadchodzi wiosna, każda z nas chowa do szafy zimowy płaszcz i zastanawia się nad skompletowaniem garderoby na nowy sezon. Pragnąc być modną, musisz jednak wiedzieć, jakie trendy będą na topie wiosną 2011. Takie informacje znajdziesz poniżej.
Jak się modnie ubierać? Trendy wiosna 2011.
Udostępnij na FB
1
trendy wiosna 2011 - spódniczki lata 70.

Glamour lat 70.

Po powrocie lat 50. i 60. nadszedł czas na lata 70. Opanowały one modę na co dzień oraz na specjalne okazje. Na wieczór modne będą lejące sukienki, a w dzień spodnie z podwyższonym stanem, połączone z eleganckimi bluzkami.

2
trendy wiosna 2011 - spodnie lata 70.

Na co dzień:

- szerokie spodnie z podwyższonym stanem z delikatnym paseczkiem
- eleganckie, jedwabne lub satynowe bluzki, najlepiej wiązane pod szyją w kokardę, z bombkowatymi w dolnej partii rękawami.
- golfy i półgolfy, włożone w spodnie lub spódnicę (żeby osiągnąć efekt lat 70. uzupełnij je kamizelką lub kilkoma naszyjnikami)
- kombinezony z delikatnym deseniem

3
trendy wiosna 2011 - glamour na wieczór
Na wieczór:

- błyszczące tkaniny, albo bardzo obcisłe albo zmysłowo opływające ciało
- głębokie dekolty, długie jedwabne suknie, satyna, brokat i wszystko w stylu glamour
4
trendy wiosna 2011 - torebka wiązana w talii
Akcesoria:

- torebka przewiązywana w pasie, torebka do ręki lub na długim pasku
- skórzane, masywne paski do spódnic mini lub długich sukienek
- wysokie, obcisłe buty
- duża ilość biżuterii, długich naszyjników, pierścionków, bransoletek i opasek
5
trendy wiosna 2011 - moto moda

Moto-moda.

Koniec z wojskowymi marynarkami! W ten rok wchodzimy, a raczej wjeżdżamy, na motorze. Modne będą skórzane kurtki, spodnie i buty.

6
trendy wiosna 2011 - kurtki
Kurtki nie muszą wcale być czarne. Sprawdzi się każdy kolor, znaczenie ma jedynie fason.
7
trendy wiosna 2011 - motocyklowe dodatki
Paski, klamry i zamki muszą znaleźć się również na rękawach, a motocyklowe wstawki powinny ozdabiać skórzane buty, spódnice i spodnie.
8
trendy wiosna 2011 - współczesny punk

Moda punkowa.

W tym sezonie chodzi raczej o to, by pewne punkowe elementy łączyć z innymi częściami stroju. I tak, modne będą ciężkie buty (przypominające dawne glany), ćwieki (byle z umiarem) oraz zwężane dołem spodnie (najlepiej długości ¾).

9
trendy wiosna 2011 - lata 60.

Lata 60.

W tym sezonie lata 60. zagoszczą w modzie obok lat 70., jednak obecne będą głównie w spódnicach i sukienkach. Charakterystyczne, rozkloszowane dołem spódnice sprawią, że każda pani będzie wyglądać wyjątkowo kobieco. Najmodniejsze będą świeże oraz pastelowe kolory, a także kwieciste, kraciaste lub pasiaste desenie. Najlepiej będą wyglądać z obcisłym topem i obcasami.

10
trendy wiosna 2011 - proste sukienki midi
Lata 60. to nie tylko rozkloszowane spódnice. Modne będą również seksowne, proste sukienki za kolano i spódnice z podwyższonym stanem, kończące się tuż nad kolanem.
11
trendy wiosna 2011 - koronki

Koronki.

To absolutny hit tego sezonu. Choć koronki pojawiły się już latem i jesienią 2010, w 2011 nie posiadanie koronkowej sukienki lub spódnicy to grzech. Koronkowe ubrania mają być romantyczne i zmysłowe, nie powinny jednak odsłaniać zbyt wiele.

12
trendy wiosna 2011 - ażurowe wzory

Szydełkowe arcydzieła.

Umiejętność szydełkowania będzie wiosną i latem 2011 na miarę złota. Modne będzie wszystko, co na szydełku wykonane. Ażurowe suknie, spódnice, dodatki, a nawet buty, najlepiej w naturalnych kolorach – to będzie się nosić w tym sezonie.

13
trendy wiosna 2011 - chwosty

Chwosty.

Do tej pory każdemu chwosty kojarzyły się ze starą, ciężką zasłoną u babci. W tym sezonie jest to najmodniejszy dodatek. Chwosty będą ozdabiać buty, torebki, paski, a nawet kapelusze. W połączeniu z eleganckimi sznurkami pojawią się dosłownie wszędzie.

14
trendy wiosna 2011 - szerokie nogawki

Szerokie nogawki.

Nie chodzi o to, że spodnie rurki nie są już modne. W ich kwestii nic się w zasadzie nie zmienia. Na wybiegi wkraczają jednak spodnie z szerokimi nogawkami. Te najmodniejsze rozszerzają się już w kolanie (w przeciwieństwie do dzwonów modnych w latach 90.). Noś je z wąskim paskiem i elegancką bluzką (lub obcisłym golfem), koniecznie włożoną do spodni!

15
trendy wiosna 2011 - spodnie capri

Spodnie capri.

Ponieważ spodnie z szerokimi nogawkami nie są dla każdego, projektanci w sezonie wiosna lato 2011 dają nam do wyboru również spodnie capri. Mogą to być spodnie w klasycznej długości ¾ lub kończące się tuż powyżej kostki, połyskliwe lub matowe.

16
trendy wiosna 2011 - sukienki dłuższe z tyłu

Sukienki dłuższe z tyłu.

Kolejny hit sezonu wiosna lato 2011. Mogą występować w różnych długościach, ważne jest jednak to, aby przód sukienki kończył się wyżej, niż tył. Bardzo kobiece.

17
trendy wiosna 2011 -  pasy

Pasy.

Koniecznie szerokie, koniecznie poziome i obowiązkowo granatowo-białe. Mają zdominować cały strój i odciągnąć uwagę od innych jego elementów. Pojawią się na bluzkach, koszulkach, a nawet żakietach. Absolutny hit.

18
trendy wiosna 2011 - kombinezony

Kombinezony.

Jednoczęściowe stroje powracają do łask. Mogą być noszone na sportowo, na elegancko lub w stylu glamour – na wieczorne wyjścia. Odpowiednio dobrany kombinezon sprawi, że będziesz wyglądać bardzo ponętnie.

19
trendy wiosna 2011 - topy

Krótkie topy.

Panie o płaskim brzuchu wreszcie będą mogły odsłonić go bez skrępowania. Te o pełniejszych kształtach niech zaczną ćwiczyć mięśnie brzucha już dziś. W sezonie wiosna lato 2011 modne będą bowiem, krótkie topy. Mogą być noszone jako samodzielny element stroju lub pod spód (pod prześwitujące tkaniny). Doskonale harmonizują ze spodniami i spódnicami z podwyższonym stanem.

Przeczytaj teraz: Modne spodnie wiosna 2012
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub