Jak zrobić tonik łagodzący ukąszenia komarów?

Komary są zgrozą każdego każdego z nas. Szczególnie dają o sobie znać min. w okolicach lasów oraz na podmokłych terenach. Często nie dają nam spokojnie odpocząć, ponieważ ich ukąszenia pozostawiają ślady na kilka dni. Co zrobić, żeby zminimalizować ból powstały na skutek ugryzienia pszczoły bądź komara? W poniższym artykule znajdziesz przepis na miksturę, która łagodzi ukąszenia owadów. Sprawdź to.
Rzeczy, których potrzebujesz:
pół cytryny, kwasek cytrynowy, gliceryna (można ją kupić w aptece- mała buteleczka), suszona mięta, 3 łyżki oczyszczonej sody, talk, rumianek (może być zawartość ekspresowej herbaty rumiankowej), sól
1
Po pierwsze wyciśnij sok z cytryny i wlej ją do miseczki. Dodaj tyle samo gliceryny, kwasek cytrynowy (2 łyżeczki) oraz miętę. Wymieszaj to dokładnie a następnie odstaw to na kilkanaście minut tak, żeby liście mięty przesiąkły miksturą.
2
Czas zrobić drugi ważny element preparatu. Dzięki niemu zmniejszymy skutki ugryzień komarów oraz innych owadów. Do tego trzeba użyć: sody oczyszczonej, rumianku, soli oraz talku. Wymieszaj te składniki w miseczce. Nie dodawaj wody.
3
Następnie wymieszaj proszek z wcześniej zrobioną miksturą. Zauważysz lekkie pienienie się tego toniku. Podrażnione miejsce posmaruj tym tonikiem. Odczekaj ok 5 minut i zmyj to. Tonik doskonale łagodzi podrażnienia.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Nie pozostawiaj preparatu zbyt długo na skórze bo może ją wysuszyć.
  • Nie stosuj toniku jeśli jesteś uczulony, na którąkolwiek substancję.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub