Jak przechowywać cytrynę?

Przechowywanie cytryny jak się okazuje nie każdemu przychodzi z łatwością. Poniżej więc kilka rad dla tych, którym to nie za bardzo wychodzi przechowywanie cytryny i innych cytrusów. Mam nadzieję, że dzięki nim nic już nie będzie tajemnicą – jeśli chodzi o przechowywanie tego owocu oczywiście.
Jak przechowywać cytrynę?
1
Aby przechować cytrynę nawet do miesiąca czasu umyj ją w wodzie, włóż do plastikowego woreczka. Woreczek zamknij i włóż do lodówki.
2
Jeśli cytryna nie jest cała, ale przecięta na pół, lub w plasterkach musisz ją zużyć w przeciągu 4-5 dni. Jeśli już wiesz, że tego nie zrobisz, zamroź ją. Ale wcześniej wyciśnij z niej sok i zamroź sam sok. Pamiętaj, że nie zamrażamy całej cytryny.
3
Sok z cytryny możesz wlać do plastikowych pojemniczków lub woreczków do robienia kostek lodu i zamrozić go w tej formie.
4
W zamrożonej formie sok z cytryny przechowywać można do czterech miesięcy.
5
Zamrozić możesz również startą skórkę z cytryny. Pamiętaj jednak, aby włożyć ją wcześniej do zamykanych woreczków foliowych.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (2)

bobby - 2015-06-15
oczywiście , że jak najbardziej można mrozić cytrynę . wtedy ma ona jeszcze lepsze właściwości lecznicze
sonia - 2015-01-21
Pomocy!! Co zrobic kiedy cytryna zostawila na polce lodowki slady ktorych nie da sie zmyc..?? Zle ja przechowywalam nie dalam na talerzyk i kiedy przerwocia sie miazszem w dol "odbila sie" na plastikowej polce. Jak moge sie tego pozbyc??
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub