Jak spędzić weekend majowy? strona 1 z 2

Święta majowe są okresem, na który zazwyczaj wyczekujemy z utęsknieniem. Pierwsze dni maja wiążą się z długim weekendem, dodatkowo takim, który nie wymaga specjalnych przygotowań jak np. Wielkanoc. Czujemy się więc wolni i możemy zrobić z wolnym czasem co nam się tylko podoba. Dodatkowym plusem jest to, że wiosna hula już w pełni, a ciepłe dni zachęcają do wypoczynku na świeżym powietrzu.
Jak spędzić weekend majowy?
1
Tradycyjna majówka.

Niby popularne słowo, zwłaszcza w tym okresie, ale jak rzadko już stosowane w praktyce. Zapytajmy: czemu nie? Skrzyknijmy przyjaciół, spakujmy rodzinkę i ruszmy w teren. Oczywiście prawdziwa majówka nie odbędzie się bez zużytego koca, masy pysznego prowiantu i grilla. W pudełka do przechowywania żywności pakujemy przyprawione mięso, które wystarczy tylko wrzucić na ruszt, gotowe sałatki, pokrojone owoce, pieczywo, sosy do mięsa i wszystko, na co jeszcze mamy ochotę. Nie zapomnijmy też o napojach i koniecznie zaopatrzmy się w preparat przeciw komarom. Pakujemy wszystko w samochód i ruszamy szukać jakiegoś miłego miejsca na łonie natury. Na miejscu rozpalamy małego, turystycznego grilla, zjadamy zapasy i miło spędzamy czas.

UWAGA!!! Po zakończonej zabawie miejsce, w którym biesiadowaliśmy powinno wyglądać tak, jakby w ogóle nas tam nie było. Wszystko dokładnie sprzątamy i pakujemy do samochodu. Z domu powinniśmy zabrać worki na śmieci i teraz zapakować do nich wszystkie odpadki, aby wyrzucić je w miejscu do tego przeznaczonym!
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • W tym roku 1 maj wypada w niedzielę, a 3 maj we wtorek, jeśli chcesz mieć przedłużony weekend już teraz zainteresuj się jak w twoim miejscu pracy rozwiązana jest sprawa 2 maja i w razie czego zaklep sobie urlop.
2
Robimy to, na co do tej pory nie mieliśmy czasu.

Jeśli chcieliśmy obejrzeć jakiś film, pojechać na basen lub wziąć dłuuugą relaksującą kąpiel, a nie mogliśmy znaleźć do tej pory chwili na te czynności, dogódźmy sobie w wolne dni.
3
Krótki wypad.

Morze, góry, jezioro itp. Jeśli chcemy zarezerwować pokój w hotelu lub pensjonacie na ten okres, powinniśmy zainteresować się tym już teraz, ponieważ bezpośrednio przed sezonem majowym będzie brakować miejsc, a te, które zostaną mogą okazać się śmiesznie drogie. Taki krótki wyjazd wypoczynkowy poprawi nam humor, zapewni odprężenie i pomoże wytrwać do prawdziwego urlopu.
4
Leń się bezczelnie.

Czyste lenistwo jest czymś, na co zazwyczaj nie możemy sobie pozwolić. Tym razem wybierzmy sobie jeden z tych trzech dni i poświęćmy go na wielkie NIC! Możesz wszystko, snuć się po domu w piżamie, zasypiać co godzinę, grać w gry komputerowe lub głaskać bezmyślnie psa oglądając telenowelę. Jeden taki dzień w roku nie zaszkodzi!
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Zuzka - 2016-04-15
Wyjechać :) My będziemy wypoczywać w starym dworku na Kaszubach - Lisewskim Dworze. Pięknie tam w okolicy, cicho i zielono, już nie mówiąc o samym dworku.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub