Jak przytyć?

Większość kobiet martwi się swoją tuszą, nawet jeśli chodzi o kilka nadprogramowych gramów. Cały świat dąży do szczupłej i zdrowej sylwetki. Często narzekamy na swój zbyt powolny metabolizm, zapewniamy innych, że jadamy bardzo mało i nie wiemy skąd biorą się te kilogramy. W tym szale zapominamy o kobietach o wręcz odwrotnym problemie. Noszą rozmiar 34 lub mniej, ludzie w żartach nazywają je patykami lub kijami od szczotki. Większość im zazdrości, że mogą jeść wszystko bez wyrzutów sumienia, nie mając pojęcia, że zbyt szczupła sylwetka wywołuje kompleksy tak samo jak nieco pulchniejsze ciało. Jak więc można przybrać nieco na wadzę?
Jak przytyć?
1
Wbrew pozorom nie powinnyśmy się rzucać na wszystkie „zabronione” rzeczy typu Fast food, chipsy, solone orzeszki, batony i inne niezdrowe przekąski. Pamiętajmy, że zwiększanie kaloryczności nie powinno odbijać się na naszym zdrowiu.
2
Jedz regularnie, nie pomijaj posiłków! Niezależnie czy jesteś zbyt szczęśliwa, czy zbyt smutna, nie powinno to odbijać się na twoim odżywianiu. Jedz pięć razy dziennie – jest to absolutne minimum.
3
Po większych posiłkach daj sobie z 15 minut, na tzw. „zawiązanie sadełka”. Połóż się na kwadrans i odpocznij nieco.
4
Nie ograniczaj się w jedzeniu owoców i piciu soków. Możesz jeść banany, winogrona i inne słodkie przyjemności, które przeciętna kobieta musi omijać. Pij też dużo soków, ale nie słodzonych. Napoje powinny być gęste i zdrowe.
5
Ważne jest regularne spożywanie nabiału: jogurtu, kefiru i maślanek. Nawet jeśli nie przepadasz zbytnio za takimi produktami, możesz przygotować na ich bazie sos lub użyć ich do zabielenia zupy.
6
Można też zamienić margarynę na prawdziwe masło, które jest zdrowe, a przy okazji bardziej kaloryczne, niż tłuszcze roślinne.
7
Bez wyrzutów sumienia, możesz spożywać pieczywo, zarówno ciemne, jak i to jasne. W sytuacji niedoboru wagi, kanapki z białego chleba możesz zjeść nawet na kolację.
8
Staraj się, aby posiłki które sobie przygotowujesz, były dla ciebie zachęcające. Często próbuj dania, baw się przyprawami i składem. Całość podaj sobie najpiękniej jak tylko umiesz i powoli delektuj się tym, co jesz.
9
Ogólnie powinnaś skupić się na zdrowym odżywianiu i na podwyższeniu liczby zjadanych kalorii.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Uwaga! Osoba z niedowagą powinna udać się do lekarza, aby zbadać jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy. Istnieje możliwość, że „taka już jest nasza uroda”, ale lepiej się upewnić, że nic nie zagraża naszemu zdrowiu.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub