Jak zlikwidować pryszcze w jeden dzień? strona 5 z 5

7

Jak szybko pozbyć się pryszczy środkami bez recepty?

Produkty na pryszcze, które zawierają nadtlenek benzoilu i kwas salicylowy są szczególnie zalecane do leczenia trądziku i wyprysków. Przed zastosowaniem takich produktów uważnie przeczytaj ulotkę. Nie stosuj dawki większej, niż zalecana i postępuj ostrożnie, zgodnie ze wskazówkami na opakowaniu. Jeśli produkty na trądzik nie dają pożądanych rezultatów, wypróbuj maskę, która zawiera siarkę. Staraj się nie pozostawiać jej na twarzy na noc, chyba, że instrukcja na opakowaniu mówi inaczej. Korzystne działanie wykażą również inne kosmetyki na bazie siarki (zobacz tutaj).

maseczka na trądzik
8

Inne wskazówki na pozbycie się pryszczy:

  • Myj twarz przed każdym stosowaniem środków przeciwtrądzikowych. Nie wpadaj jednak w obsesję. Zbyt częste mycie twarzy może doprowadzić do zbytniego wysuszenia skóry. Myj twarz dwa lub trzy razy dziennie za pomocą łagodnego mydła lub specjalnego żelu przeciwtrądzikowego. Po umyciu twarz delikatnie osusz, zamiast mocno pocierać ją ręcznikiem.

  • Ponadto nie wyciskaj pryszczy, ponieważ może to tylko pogorszyć stan skóry.

  • Razem ze wskazówkami na szybkie pozbycie się pryszczy należy również stosować zdrowszą dietę, bogatą w witaminy A i C, pić dużo wody, unikać bardzo słodkich i ostrych pokarmów.

wyciskanie pryszczy
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak pozbyć się pryszczy?
  • Komentarze Tipy.pl (96)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub