Jak oglądać filmy online? strona 1 z 2

Masz ochotę na jakiś film, ale nie masz telewizji? Filmu już nie grają w kinie, DVD kosztuje majątek, lub filmu, który cię interesuje jeszcze nie ma? Coś masakrycznego... Jak tu zdobyć odpowiedni film? Nie słyszałeś o filmach w Internecie? A może słyszałeś, ale zupełnie nie wiesz o co w tym chodzi? Nic prostszego! Wystarczy kilka informacji, aby móc oglądać filmy za pomocą Internetu! Obecnie możesz znaleźć wszystko: od klasyki kina początku XX wieku np. Chaplina, niemiecki ekspresjonizm, włoskich realistów - po najnowsze produkcje, które często możesz zobaczyć online zanim film ukarze się w kinach! Musisz mieć tylko odrobinę cierpliwości i pomysłów, gdzie możesz szukać tego, co Cię interesuje!
Jak oglądać filmy online?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Internet
1
Na samo hasło "wideo w Internecie", pierwszym portalem, który przychodzi nam na myśl jest oczywiście "YouTube". I w istocie, możemy tam znaleźć wiele ciekawych pozycji. Mimo wszystko nie jest to odpowiednie źródło dla osób, chcących wyszukać nowości. "YouTube" zawiera bogate pokłady klasyki kina oraz produkcji offowych, ale ze względu na prawa autorskie, nie znajdziemy tam żadnych premier. Za to wielbiciele kina niemego zarówno polskiej jak i zagranicznej sceny, będą mieli w czym przebierać. To samo tyczy się tych, którzy lubią późniejsze lata i np. polską szkołę filmową. Na "YouTubie" znajdziemy bowiem wszystkie ciekawsze produkcje z tego okresu. Również francuskie i angielskie kino lat sześćdziesiątych, czy włoski realizm lat pięćdziesiątych. Podobnie z kinem bardziej offowym. Dla widzów o takich gustach nie ma lepszego portalu niż "You Tube".
2
Jeżeli jednak nie gustujemy w klasyce, ale interesują nas najnowsze produkcje kinowe, również możemy liczyć na Internet. Wystarczy wtedy wpisać w wyszukiwarkę "filmy online", aby znalazła nam ona stronę z dostępnymi linkami "Mega Video". Strony z takimi źródłami są dostępne w każdym języku i możemy znaleźć na nich każdy film. Co prawda tutaj wielbiciele klasyki mogą się poczuć lekko zawiedzeni, ale i tak portale zawierają bogate składy filmów. Z pewnością możemy obejrzeć tam film jak jest on grany w kinie, a czasem nawet przed jego premierą.
Jedynym mankamentem "Mega Video" jest limit 72 minut. Po tym czasie musimy czekać 30 min, aby znów móc oglądać film. Limit ten można ominąć, jeżeli ma się Internet z ruchomym IP np. WiFi. W takim wypadku wystarczy po prostu wyciągnąć wtyczkę z rootera, a nasze IP będzie inne i będziemy mogli kontynuować oglądanie od razu.
Udostępnij na FB
3
Filmy online możemy również oglądać na "Google video". Jest to podobna baza do "YouTube", tylko że z korporacji Google. Jest ona mniej popularna, niż dwie poprzednie. Nie zawiera bowiem niczego nadzwyczajnego. Czasem jednak można na niej znaleźć perełki i białe kruki. Dla zainteresowanych filmem "Stalker", można go właśnie znaleźć w "Google video".
4
Jeżeli nie interesuje nas oglądanie filmów online, albo nie interesuje nas oglądanie z limitem, możemy skorzystać jeszcze z "Chomikuj.pl". To strona zawierająca archiwa użytkowników, którzy udostępniają je do pobrania. Słynie ona głownie z tekstów, ale można znaleźć na niej również mnóstwo filmów. Niektóre rzeczy (te krótsze), można zobaczyć online.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub