Jak wykonać sztuczki magiczne? strona 1 z 2

Magiczne triki są ciekawą formą uprzyjemnienia imprezy lub zabawy dla dzieci. Każdy lubi czasem zaszpanować, warto więc mieć kilka asów w rękawie.
Jak wykonać sztuczki magiczne?
1

Znikający przedmiot.

Potrzebne będą: chustka (najlepiej jedwabna), mały przedmiot (kostka do gry lub niewielka kulka), gumka recepturka. Chowamy prawą rękę przed oczyma widzów np. za plecami i naciągamy na palec wskazujący i kciuk gumkę recepturkę, ważne aby była mocno naciągnięta. Teraz wyciągamy rękę z ukrycia, a drugą układamy na niej chustkę, a na samej górze kostkę. Sztuczka polega na tym, aby szybko i niepostrzeżenie podczas energicznego strzepnięcia ręką zsunąć gumkę z palców tak, aby owinęła kostkę materiałem i ją przytrzymała. Widzowie zobaczą jedynie chustę, z której nic nie wyleciało, mimo że chwilę wcześniej była na niej kostka. Sztuczkę warto przećwiczyć kilka razy, zanim stanie się przed publicznością.

2

Stojąca zapałka.

Jest to prosta sztuczka do której będziemy potrzebować pudełka zapałek i stolika przykrytego obrusem. Prosimy widza o wybranie z pudełka dwóch dowolnych zapałek, jedną bierzemy dla siebie, drugą zostawiamy widzowi i prosimy go, aby robił dokładnie to, co my. Pocieramy główkę zapałki (wcześniej niepostrzeżenie ślinimy palce, tak więc my zwilżamy główkę naszej zapałki), widz oczywiście robi to samo „na sucho”. Po chwili my „przyklejamy” naszą zapałkę główką do obrusu i pozostawiamy ją w stojącej pozycji, widz także stara się postawić zapałkę, ale jemu się to nie uda. Wtedy możemy jeszcze bardziej zaszaleć i wziąć zapałkę widza, potrzeć ją „po swojemu” i postawić.

Udostępnij na FB
3

Pokrojony banan.

Jest to bardzo widowiskowa sztuczka, ponieważ widzowie mogą dokładnie sprawdzić rekwizyt i raczej nie ma możliwości, aby wykryli trik. Wcześniej specjalnie przygotowujemy owoc przy pomocy igły (dość długiej). Wbijamy igłę w owoc i nie poszerzając dziurki operujemy nią  w środku banana tak, aby go przeciąć. Należy przy tym uważać, aby nie naciąć zbytnio wewnętrznej skórki, ponieważ przy obieraniu owocu może się ona złamać i popsuć efekt. Tak przygotowanego banana podajemy publiczności do obejrzenia, a następnie na jej oczach zaczynamy owoc obierać, okazuje się że banan jest już przekrojony, zdziwienie w oczach widzów gwarantowane.

4

Stojąca chusteczka

Potrzebna jest nam delikatna chusteczka i cieniutki drucik. Przeplatamy drucik od jednego do drugiego rogu chusteczki, tak aby była jak najmniej widoczna. Teraz możemy swobodnie naciągnąć chusteczkę i sprawić, że sztywno się utrzymuje po czym bez problemu zmiąć w rękach.

  • Komentarze Tipy.pl (4)

jamkowalski - 2016-08-26
Z tej strony nauczyłem się sztuczek które można zobaczyć w telewizji :)
https://magicznesztuczki.wordpress.com/
roler - 2012-11-17
Dobrze by bylo jak by filmik byl ze sztuczka
MASTERIX - 2011-05-29
sorki miało być 4/5
MASTERIX - 2011-04-23
dobre ale 5/4
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub