Kilka sposobów na majową nudę dla dorosłych strona 1 z 2

Nadchodzi weekend majowy. Z pewnością każdy ma w planie albo rodzinny wyjazd, albo siedzenie w domu i odpoczynek. Jednak pięć dni nic nie robienia może zmęczyć. Tymczasem piękna pogoda, majowe powietrze i ciepłe temperatury sprzyjają związkom w każdej postaci od wolnych po stare małżeństwo! Może czas zadbać wreszcie o swojego partnera. W końcu kiedy ostatnio mieliście czas dla siebie? No właśnie... Czas to zmienić, a majówka jest idealną okazją. Dzieci? Jeżeli je macie wyślijcie je z dziadkami na działkę lub do dalekiej rodziny na wieś. Jeżeli są starsze, zostawcie je w domu i sami gdzieś czmychnijcie! Jeżeli oboje jesteście młodzi i każde z Was wciąż mieszka z rodzicami również możecie gdzieś wyjechać, a jeżeli nie, to przecież piękna pogoda zachęca do udania się gdzieś w plener. Pomysłów jest dość, wystarczy oddać się lekturze!
Kilka sposobów na majową nudę dla dorosłych
Rzeczy, których potrzebujesz:
inwencja
1
ROMANTYCZNY PIKNIK

Jeżeli nigdzie nie wyjeżdżasz, a chcesz spędzić z partnerem trochę czasu na łonie natury, najlepszym pomysłem jest piknik. Zabierz koc, dobre wino lub piwo, coś na ząb i napoje bezalkoholowe. Najlepiej udaj się pod miasto lub do parku autobusem lub taksówką. Jeżeli chcesz koniecznie jechać samochodem, nie zabieraj napojów alkoholowych. Możesz jednak umówić się z kimś na podwózkę i odbiór.

Udaj się w jakieś ustronne, romantyczne miejsce. Jeżeli masz ochotę, by piknik zakończył się intymnie, wybierz las pod miastem. Seks lub pieszczoty w plenerze są emocjonujące i godne zapamiętania. Pamiętaj, aby przygotować się na taką ewentualność.

Zadbaj o to, by było romantycznie i beztrosko.
Możesz w tym celu zabrać przenośny odtwarzacz z muzyką. Jednak przemyśl to, być może ciekawiej będzie słychać odgłosów natury.
2
WYJDŹ NA PRZECIW KULTURZE

Może warto poświęcić weekend majowy na zaczerpnięcie odrobiny kultury tylko we dwoje. Oczywiście w święta, czyli 1. i 3. maja wszystko będzie pozamykane, ale w resztę dni można wybrać się do kina, do teatru, wystawę, czy romantyczną kolację.

Jeżeli czujesz, że brakuje Wam takich przeżyć, jest to dobry moment, by zrealizować Wasze plany na temat wspólnych wyjść. Ustal z partnerem, gdzie chcecie się udać i zaplanuj wszystko: kup bilety, ustalcie gdzie pójdziecie i kiedy.
Udostępnij na FB
3
ODOSOBNIENIE W ZACISZU DOMOWYM

Jeżeli mieszkasz sam lub z partnerem, możecie spędzić majówkę tylko we dwoje w zaciszu domowym. Jeżeli macie dzieci, wyślijcie je do dziadków, na działkę, czy na wieś. Majówka to idealna okazja, by spędzić czas tylko we dwoje. Macie na to aż 4 dni.

Obecnie z powodu ciągłego pędu i braku czasu, często zaniedbujemy partnera. Stąd długi weekend można spędzić nie wychodząc nawet z łóżka. Pozwólcie sobie na lenistwo i kochajcie się ile tylko możecie.
Dodatkowo można urozmaicić to wspólnymi romantycznymi posiłkami i dobrą muzyką.

Spełnijcie swoje fantazje. Będzie to doskonały moment, by zapomnieć o reszcie świata i dać się ponieść wyobraźni.

Jeżeli nie macie jeszcze własnych mieszkań, popytajcie przyjaciół. Z pewnością, ktoś wyjeżdża i użyczy Wam "wolnej chaty".
4
WSPÓLNA UCIECZKA

Jeżeli chcecie uciec od problemów, warto pomyśleć nad wspólnym wyjazdem. Może on być w całości spontaniczny. Jeżeli macie działkę, udajcie się na nią tylko we dwoje. Jeżeli nie, zarezerwujcie miejsce w jakimś zacisznym moteliku. Choć raz zróbcie coś dla siebie. Nie bójcie się zostawić dzieci w domu, jeżeli są starsze, czy oddać je po opiekę dziadków.

Jeżeli macie działkę, będącą rodzinną własnością, poproście bliskich, by pozwolili Wam na te 4 dni relaksu tylko we dwoje.
Możecie też udać się na bardziej ekstremalną wyprawę np. pod namiot lub wycieczkę rowerową.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub