Jak zdjąć tipsy?

Coraz mniej kobiet robi sobie sztuczne paznokcie, ponieważ zaczęły się niesłusznie kojarzyć tylko z różem i kiczem. Tymczasem nie jest tajemnicą, że kobiety które mają z natury łamliwe i rozdwajające się paznokcie, właściwie nie są w stanie zapuścić nieco dłuższych płytek. Dlaczego zatem nie wspomóc się tipsami? Profesjonalnie i ze smakiem zrobione tipsy, mogą stanowić prawdziwą ozdobę kobiety, a czasem nawet trudno odróżnić sztuczne paznokcie od prawdziwych, pod warunkiem, że są one dobrze zrobione. Jednak gdy już się założy tipsy, trzeba je w pewnym momencie zdjąć. Jak to zrobić, żeby nie zaszkodzić naturalnym paznokciom?
Jak zdjąć tipsy?
1
Przy paznokciach akrylowych, najpierw skracamy brzeg paznokcia, po czym spiłowujemy wierzchnią warstwę tipsa. Należy przy tym bardzo uważać, aby się zanadto nie rozpędzić i nie spiłować naturalnej płytki paznokcia. Następnie wkładamy paznokcie do miseczki wypełnionej czystym acetonem i moczymy je w ten sposób przez 20 minut. Paznokcie sztuczne zmiękną i wystarczy delikatnie podważyć je patyczkiem drewnianym, aby odeszły od naturalnej płytki. Nasz naturalny paznokieć należy potraktować polerką, aby wyrównać jego powierzchnię.
2
Innym sposobem, jest namoczenie w acetonie watki i przyłożenie jej do płytki sztucznego paznokcia. Wcześniej postępujemy tak jak w powyższym sposobie, paznokieć skracamy i piłujemy. Watkę owijamy kawałkiem folii aluminiowej i pozostawiamy na 20 min. Ten sposób na tę zaletę, że nie musimy siedzieć nieruchomo przy miseczce.
3
Możemy też zakupić w sklepie internetowym, bo w drogeriach jeszcze trudno je dostać, specjalne naparstki do zdejmowania tipsów. Maja one postać małych pojemniczków w otworem na palec. Wlewa się do nich czysty aceton i zakłada na czubek palca. Dzięki temu paznokcie się odmaczają i nie będziemy mały problemu z ich odklejaniem, a nasze ręce są ochronione przed kontaktem z acetonie, który działa wysuszająco na skórę.
4
Tipsy żelowe, podobnie skracamy za pomocą gilotyny. Tutaj spiłowuje się wszystkie warstwy paznokcia, aż do naturalnej płytki, dlatego należy uważać jeszcze bardziej niż przy akrylach. Najpierw należy używać pilnika gruboziarnistego, a im bliżej naturalnego paznokcia tym drobniejszy powinien być pilniczek i większa koncentracja.
5
Po zdjęciu tipsów, należy pozwolić paznokciom dojść do siebie, wcieramy w nie odżywcze kremy i stosujemy odżywki do paznokci. Niestety sztuczne paznokcie, zawsze nieco zniszczą naturalną płytkę, dlatego postarajmy się ich nie nosić przez cały czas bez przerwy.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub