Jak naprawić pęknięty paznokieć?

Pęknięty paznokieć już nie jedną z nas doprowadził do szału. Dla wielu kobiet to prawdziwa tragedia zdarzająca się w najmniej oczekiwanym momencie (np. kiedy uderzymy się w trakcie sprzątania, gotowania, w pracy). Niewiele osób wie, że taki paznokieć można jeszcze uratować i nie wszystko jest stracone. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które pomogą wam naprawić pęknięty paznokieć unikając wizyty u specjalisty.
Jak naprawić pęknięty paznokieć?
Rzeczy, których potrzebujesz:
nożyczki, lakier do paznokci w wybranym kolorze, lakier bazowy, polerka do paznokci, patyczek do skórek, wykałaczkę, klej do paznokci, torebkę po herbacie lub filtr do kawy, lub kawałek jedwabiu do paznokci, • pinceta.
1
Zmyj lakier z naderwanego paznokcia. Paznokieć powinien być czysty i suchy.
2
Wytnij kawałek z torebki po herbacie, filtra lub jedwabiu. Kawałek powinien być duży na tyle aby pokrył naderwanie.
3
Na wykałaczkę nałóż trochę kleju i posmaruj nim pęknięcie na paznokciu.
4
Przytrzymaj naderwane miejsce wykałaczką, jeśli klej przeniesie się na palce zetrzyj patyczkiem namoczonym acetonem.
5
Jeżeli naderwane kawałki paznokcia przykleją się jedynie klejem nie potrzebujesz filtra czy jedwabiu.
6
Jeżeli nie, nałóż klej na wycięty kawałek i złap pincetą.
7
Nałóż „łatkę” na naderwane miejsce. Musisz działać szybko bo klej szybko zasycha. Wykałaczką lub patyczkiem do skórek wygładź powierzchnię naklejonego jedwabiu.
8
Odczekaj około minuty aby klej dobrze zasechł. Następnie wypoleruj sklejane miejsce polerką do paznokci, jeżeli jest potrzeba pilniczkiem skróć paznokieć lub opiłuj brzegi co zmniejsza ryzyko ponownego naderwania.
9
Nałóż lakier bazowy i potem lakier w kolorze pozostałych paznokci, aby przykryć sklejane miejsce.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub