Jakie kolory pasują do rudych włosów? strona 1 z 5

Rudzielce zachwycającą oraz intrygują niejednego człowieka. Od początku pojawienia się wzorca ideału kobiety, zmieniającego się wraz z epokami, rude włosy przeżywały swoje wzloty i upadki. Były one modne m.in. w renesansie i w latach 40-tych (najsłynniejszą ich przedstawicielką była oczywiście Rita Hayworth). Dziś ten odcień znów wrócił do łask i decyduje się na niego coraz większa liczba kobiet. I mają rację! Nie ma bowiem nic tak gorącego jak płomienne włosy, do których pasuje mnóstwo kolorów. Pamiętaj! Jeżeli jesteś ruda, nietrudno będzie Ci wyglądać uroczo! Jeżeli zastanawia Cię jakie kolory są dla Ciebie odpowiednie, zapraszamy do drugiego z serii artykułów "jak dobrać kolory ubrań do danych włosów". Zapraszamy również do lektury innych artykułów na koncie "domatorka"!
Jakie kolory pasują do rudych włosów?
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Pamiętaj, że powinnaś dobierać ubranie do odcienia włosów. Co innego pasuje osobie o marchewkowym odcieniu, a co innego osobie o włosach koloru ciemnego kasztana.
1
kolory dla rudej - zielony
Najlepszy kolor dla dziewczyny o rudych włosach to oczywiście zielony. Zapewni on wspaniały kontrast z Twoją czupryną. Mamy tu na myśli praktycznie wszystkie odcienie.
2
kolory dla rudej - morski niebieski
Kolejną dobrą opcją dla rudzielców jest też niebieski, szczególnie jego mocne odcienie, np. chabrowy, w którym kobieta o omawianych włosach będzie wyglądała rewelacyjnie. Zaraz po blondynkach, to rude najlepiej wyglądają w chabrowym.
Dobry będzie jednak również morski, turkusowy, czy ciemniejsze odcienie, jak np. marynarski granat, czy denim - odcień dżinsu.
3
kolory dla rudej - żółty
Inne doskonałe dla rudych barwy, to... kolory pokrewne ich włosom! Mamy tu na myśli: pomarańcze i ich odcienie (w szczególności ceglany), żółcie oraz czerwienie. Z tą ostatnią nie należy przesadzać, gdyż możemy przypominać dojrzały owoc. Najlepiej wybrać lekko przytłumiony odcień czerwieni.
Co do pozostałych dwóch, to rudzielce nie mają ograniczeń. Mogą wybierać wszelkie odcienie żółtego i pomarańczowego - od tych mocnych i jaskrawych, po złamane i przybrudzone.
4
kolory dla rudej - kremowy
A jakie kolory nie pasują rudym? Z całą pewnością mogą źle wyglądać w czarnym. Generalnie smutne kolory nie powinny się znajdować w ich szafie. Stworzy to bowiem zgrzyt między nimi, a płomiennym odcieniem włosów. Odpadają więc: ciemno-szary, bordo, fiolet, zimne, brudne brązy. Dziwnie też będą wyglądały w koralowym.
Poza tym wszystko dozwolone! Rudzielce mogą spokojnie zakładać ciepłe i jasne odcienie szarego, biel i kremowy, beże oraz brązy.
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Ryża - 2017-02-10
Akurat CZERŃ jest świetna dla ryżych!!
dsa - 2015-04-02
Rudy założył firmę... zwolnili go.
Gosia - 2015-01-20
mój syn ma rude włosy. Ale natura obdarzyła go czarnymi rzęsami i brwiami oraz piwnymi oczami. I opala się nie na czerwono tylko na smagły brzoskwiniowy kolor. Nie powiem,że jak latem założę mu bluzeczkę niebieską z stawkami pomarańczowymi a młody zatrzepie rzęsami i odrzuci do tyłu troszkę dłuższe lokowane włosy to nawet dorosłe babki się za nim oglądają. Młody jest w wieku, gdzie go to złości ( 12 lat) ale jak dorośnie.... już się boję;)
edek - 2015-01-20
rudy to nie kolor... to charakter. Wredne i tyle!!!
TIMUR - 2015-01-20
RUDA ROBI CUDA!!!
RUDA - 2014-03-24
że niby rudym w czarnym jest niedobrze?? o.O cóż za głupoty ;)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub