Jak zaprosić znajomych na Facebooku?

Bardzo łatwo jest nauczyć się jak dodawać znajomych na Facebooku, ale miej na uwadze to, że zaproszona przez Ciebie osoba może nie zaakceptować zaproszenia. Upewnij się również, że znasz osobę którą zapraszasz do swoich znajomych.

Jak zaprosić znajomych na Facebooku?
1
Aby zaprosić osobę do znajomych musisz być zalogowany na Facebooku.
2

Wejdź na stronę swojego profilu a następnie kliknij na link "Znajomi" znajdujący się w lewym menu. Ten link da Ci trzy możliwości zapraszania znajomych - poprzez logowanie się na swoim e-mailu i znalezieniu osób które znasz lub z którymi niedawno się kontaktowałeś poprzez e-maile, poprzez wyszukiwanie ogólne osób które znasz, lub poprzez import kontaktów z czatu.

3
Możesz również po zalogowaniu na swoje konto przejść do paska wyszukiwania który znajdziesz w górnej części swojego profilu, następnie wyszukaj osobę którą znasz i kliknij w przycisk „dodaj do znajomych”. Osoby które zaakceptują Twoje zaproszenie, znajdą się na liście Twoich znajomych.
4

Aby dodać znajomych na Facebooku, być zalogowany na swoim koncie. W ten sposób możesz zarządzać zaproszeniami i zobaczyć, kto przyjął zaproszenie. Poczekaj na odpowiedź osoby zaproszonej. Kiedy zaprosisz osobę do znajomych zaproszenie zostaje otwarte i osoba ta może zaproszenie zignorować lub zaakceptować. Jeśli Cię zaakceptuje dostaniesz powiadomienie o przyjęciu zaproszenia na swojej ścianie, oraz na swojego maila. Natomiast jeśli zignorują zaproszenie nie otrzymasz żadnego powiadomienia. Pamiętaj również, że ustawienia niektórych osób mogą ograniczać dostępność linku „Dodaj do znajomych”.

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

dd - 2012-09-16
a w następnym poradniku bedzię jak umyć ręce mydłem
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub