Jak zrobić masaż piersi? strona 1 z 2

Masaż piersi jest bardzo pożyteczny i posiada właściwie same zalety. Przede wszystkim jest on doskonałym sposobem na badanie piersi i sprawdzenie czy nie wystąpiły w nich ewentualne zmiany. Poza tym taki masaż odpręża i wpływa zbawiennie na jędrność naszego biustu.
Jak zrobić masaż piersi?
1
Masaż rozpoczynamy od delikatnego ugniatania okolic biustu, czyli barków ramion i nasady piersi. Następnie, ze sporym wyczuciem, przejdźmy do głaskania dekoltu, powoli schodząc między piersi – na mostek.
2
Teraz przejdź do głaskania samej piersi, używaj przy tym czterech palców (oprócz kciuka). Masaż zaczynaj od brodawki i masuj pierś tak jakby była podzielona na ćwiartki. Rób to subtelnie i delikatnie. Staraj się to robić płynnie, w równym tempie.
3
Przejdź do masażu polegającego na użyciu dwóch palców (wskazującego i środkowego). Zaczynamy znowu od samego sutka i już lekko zwiększając nacisk wykonujemy masaż długimi pociągnięciami, promieniście od środka na zewnątrz piersi.
4
Następnie przechodzimy do masażu, którego ruchy przypominają nieco mieszanie. Obejmujemy pierś obiema dłońmi tak, aby sutek znalazł się w czymś na kształt „okienka”. Teraz zaczynamy lekko skręcać pierś, oczywiście zachowując przy tym jak największe wyczucie i delikatność. Skręcamy pierś raz w jedną, a raz w drugą stronę. Jest to bardzo dobre ćwiczenie ujędrniające biust i pomagające pozostać mu na swoim miejscu.
Udostępnij na FB
5
Nadszedł czas na delikatne uciskanie piersi wszystkimi palcami. Ucisk wykonujemy na całej powierzchni piersi. A na sam koniec ucisk zamieniamy na wykonywanie maleńkich kółeczek, które stopniowo powiększamy.
6
Przy wykonywaniu masażu ważna jest regularność, zwłaszcza na początku, ponieważ gdy zauważymy już jakieś pozytywne efekty, poczujemy się zmobilizowane do dalszego działania. Warto więc przetrwać początek, nawet jeśli wiązałoby się to ze zmuszaniem się do masażu biustu.
7
Aby wzmocnić efekty, można wybrać się na basen lub choćby relaksujący spacer ze spokojnymi ćwiczeniami ramion, które przy okazji wzmacniają mięśnie klatki piersiowej.
8
Pozytywne działanie ma też prysznic z użyciem na przemian ciepłej i zimnej wody. Jest to swoisty masaż, który skutecznie poprawia krążenie, a tym samym jędrność biustu.
9
Do masażu warto użyć też specjalnego balsamu ujędrniającego, którego składniki dobrze działają na skórę, a dodatkowo zapewniają „poślizg” dłoniom.
10
Pamiętaj, że jeśli podczas masażu odczuwasz dyskomfort, ból piersi lub ich nadwrażliwość, nie powinnaś się zmuszać na siłę. Unikaj również masażu w okolicach terminu miesiączki i w jej trakcie. Jeśli podczas masażu wykryjesz jakieś podejrzane guzki, niezwłocznie udaj się do lekarza w celu kontroli.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub