Jak zrobić malinkę? strona 1 z 5

"Malinka" świadczy o namiętności.... Zrobienie "malinki" polega na zassaniu skóry partnera, przy odpowiedniej długości ssania na skórze pozostaje ślad nazywany potocznie "malinką".
Jak zrobić malinkę?
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Jeśli boisz się że malinka nie wyjdzie, lub sądzisz że nadal nie potrafisz jej robić... poćwicz na własnej ręce! ;-)
Wskazówki
  • Jeśli posiadamy malinkę i nie chcemy zostać narażeni na "dziwne" spojrzenia, warto pomyśleć o tym jak następnego dnia mamy zamiar zmniejszyć widoczność malinki.
  • można użyć pudru, lub korektora
  • nosić golfy
  • założyć apaszkę lub szalik ( zobacz też; http://www.youtube.com/watch?v=nVFkson_yVA )
1
robienie malinki - 1
Mimo pozorów malinka jest dość intymnym sposobem na okazanie uczuć, pewnie przez to że zostawia ona widoczny ślad na skórze, który nie znika przez pewien czas. Robienie malinki partnerowi jest naprawdę łatwe! Trzeba tylko wiedzieć, że on tego chce, wyczuć odpowiedni moment no i znaleźć się we właściwym miejscu.
2
robienie malinki - 2
Najlepiej podczas namiętnego pocałunku przejść do szyi partnera. Nie trzeba się stresować, że malinka nie wyjdzie. Wystarczy złożyć usta w tzw. dziubek, przyłożyć je do szyi i zassać. Wszystko zależy od tego jak mocno i z jaką intensywnością ssiesz skórę partnera, ale przeważnie wystarczy ok 20, 30 sekund aby na skórze pozostał ślad.
3
robienie malinki - 3
Aby Twoja malinka była jeszcze większą przyjemnością dla partnera jej robienie możesz przeplatać z całowaniem, podgryzaniem, lizaniem i krótkim ssaniem skóry. Wszystko to można robić dowolnie jak i... w dowolnych miejscach, jednak najbardziej powszechnym miejscem na malinkę jest szyja i dekolt.
4
malinka
Malinka nie jest groźna. Jest to bardzo niewielkie krwawienie pod skórą o charakterze naczyniowym. Musimy pamiętać o tym, że malinka jest bardzo widoczna (w postaci zaczerwienienia). Średnio utrzymuje się około tygodnia, zdarza się, iż krócej lub dłużej, ale wszystko zależy od intensywności z jaką została wykonana.
Wskazówki
  • można użyć pudru, lub korektora
  • nosić golfy
Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (26)

angelika18000 - 2016-11-22
nie powinno się robić malinek bo od tego raka można dostac
mn - 2014-11-28
Ja nie robię malinek, ale mój chłopak mi je robi. W ogóle mi to nie przeszkadza, skoro tak lubi, to dlaczego mam mu zabraniać? ;) I bynajmniej nie jest niedojrzały, wręcz przeciwnie. Jest dojrzałym mężczyzną, który odczuwa potrzebę "oznakowania"mnie. Jeden robi ,inny nie - ot i cała filozofia, nie powiązana z dojrzałością lub jej brakiem w ani najmniejszym stopniu.
xxx - 2013-07-22
Jak dla mnie to niedojrzała chęć "oznakowania" drugiej osoby tak, jakby była czyjąś własnością...
loka - 2013-06-24
Boshe, jak ktoś lubi malinki to niech je robi i ma, to że wam się nie podobają to macie problem, a podczas ich robienia partnerowi jest przyjemnie i miło, a one i tak zaraz znikają, to nie głupota.
skrzacik0007 - 2013-05-27
""Malinka" świadczy o namiętności" raczej głupocie i niedojrzałym podejściu do miłości i partnera...
efi5 - 2013-04-17
Nie prawda "malinka" jest brzydkim zwyczajem nie dojrzałych emocjonalnie ludzi.Raczej nikt nikomu nie robi siniaków i do tego paskudnie wygladających na znak namiętności.Ot jeszcze jedna głupota.Lepiej byłoby żeby zamiast "malinki" zaprosić ukochaną na romantyczny spacer.
zenek50zenek - 2013-04-09
dla mnie malinka to dziecinada i tyle
pyska . - 2013-03-30
mi kolega próbował zrobić malinke przy całowaniu jednak mu nie wyszło ;/ hehehe ;D myślę , że powinien to przeczytać .
chanel17 - 2013-02-20
ja lubie miecc malinki !!!!!!
aleksis - 2012-08-16
kurde mi nie wychodzi nawet na ręku ;/ . Może ktoś da jakiś filmik jak to się robi albo jakąś instrukcję z obrazkami ?
`Ciastek. - 2012-08-16
Odkurzaczem najlepiej
kaliba - 2012-06-29
ja mam aparat i robiąc malinkę ranię sobie wargi... ;C
OluŚkA ;-* - 2012-03-17
no malinka a ramiączko to znaczna różnica ! , ale wykonalna jeśli sobie zawiążesz wokół szyi i zciśniesz na pół godz. to może ? !
a na malinkę potrzeba chłopaka lub przyjaciółkę.
odkurzacz też dobra rzecz ... moja kumpela tak się kryła przed byłym xdd
magduś665 - 2010-11-16
po co wam te malinki??????????
Domi - 2010-10-31
Może mi wyjdzie najpierw potrenuję na ręce.
Dzięki za pomoc;]
An:)3w - 2010-01-04
heh . ja z moją dziewczyną robimy to wlasnie tak jak pisze na gorze . najpierw sie calujemy potem albo ja albo ona zjezdza nizej i robi malinke ; )) a jezeli chodzi o probowanie to najlepiej na swojej rece trenowac najpierw zaciskajac lekko zebami i ssąc a potem juz bez zebow ; )
Kinka - 2009-11-17
a mi wyszła odrazu ;]
Magda - 2009-08-11
Wydaje mi się, że ramiączko od stanika nie może zrobić "malinki". Oczywiście może się pojawić odcisk ale on szybko zniknie. Jeśli ramiączko było bardzo napięte może pojawić się nawet przetarcie. Mimo wszystko odcisk z ramiączka i malinka wyglądają zupełnie inaczej.
iga26 - 2009-08-10
mam pytanie. czy istnieje taka mozliwosc odcisniecia sie np. ramiaczka stanika, przez ktore powsatje malinka?? czekam na szybka odpwiedz!
justyna - 2009-08-10
dlaczego nie chca mi wyjsc. Pomocy!!!
biala - 2009-07-21
a ja właśnie sie musze nauczyć do soboty.
Zrobiłam sobie na ręce nawet mi wyszła i trzyma sie ale chciałabym zeby była bardziej widoczna ;/
tomekk222 - 2009-03-11
a mi nie wychodza malinki robie swoeje dziewzynie ssam ok 20 sek. mocno i nawet przygryzam i jest czerwony slad moze maly siniaczek i to wszystko jak zrobic zeby malinka byla duza i widoczna??
Beti - 2009-02-10
Malinki są fajne ale takie w niewidocznych miejscach. Nie są one na pokaz. To sprawa osobista i intymna łącząca dwoje ludzi. Nie podoba mi się jak dziewczyny obnoszą się z nimi tak jakby chciały zaszpanować. A sama malinka to naprawdę fajna sprawa tylko jak mówię - pod warunkiem że jest ona tajemnicą dwojga ludzi.
franklina12 - 2009-02-09
heh... Mazi i teraz wyjdzie publicznie... że jesteś moim chłopakiem ;]
...że niby na nim próbowałam. xD
niekumam - 2009-02-08
ale o co kaman bo nie kumam z tym "to ja byłem"
mazi - 2009-02-08
no było widać że to ja byłem
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub