Jak założyć grupę na Facebooku? strona 1 z 2

Dopiero dołączyłeś do Facebooka i odkryłeś opcję stworzenia swojej własnej grupy? Przestrzegaj poniższych prostych instrukcji, aby utworzyć Twoją małą cześć facebook’owej rzeczywistości. Aby zaoszczędzić wszystkim czasu, wyszukaj słowo ‘Grupy’ w okienku oznaczonym jako : ‘Szukaj’, znajdującym się u góry strony. Pojawi się link ‘Stwórz grupę’, który należy kliknąć...

Jak założyć grupę na Facebooku?
1
Wymyśl oryginalną nazwę dla swojej grupy.
2
Zaloguj się na Facebooku albo załóż na nim konto, jeśli jeszcze go nie posiadasz.
3
W okienku opisanym jako ‘Szukaj’, u góry strony, wpisz kilka kluczowych słów, znajdujących się w nazwie Twojej grupy. W ten sposób sprawdzisz, czy Twój pomysł faktycznie był oryginalny, zanim założysz swoją grupę. Dodatkowo, upewnij się, że grupa, którą zakładasz jest na temat, w którym inni ludzie będą mieli coś do powiedzenia, a nie jedynie bezsensownym żartem, czy czymś w tym rodzaju.
4
Kliknij zakładkę ‘Profil’ w górnym rogu.
5
W swoim profilu wejdź do zakładki ‘Info’.
6
Zjedź na sam dół strony i po prawej stronie zakładki ‘Grupy’, kliknij ‘Zobacz wszystkie’.
7
Kliknij zakładkę ‘Załóż grupę’ na samej górze tej strony.
8
Nadaj swojej grupie nazwę. Upewnij się, że jest ona krótka i treściwa, ponieważ jeżeli będzie zbyt rozbudowana, ludzie nie będą w stanie odszukać Twojej grupy na Facebooku i tym samym, nikt do niej nie dołączy, a przecież jest to głównym założeniem tworzenia nowej grupy.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Wypełniaj informacje osobiste, tylko wtedy kiedy jesteś PEWIEN, że chcesz aby grupa widziała Twoje prywatne dane, jak np. adres ulicy.
Wskazówki
  • Innym sposobem, aby założyć grupę jest wklepanie w facebook’owej wyszukiwarce ‘Grupy’, a opcja ‘Stwórz grupę’ powinna się pokazać.
  • Zapraszanie znajomych do grupy od czasu do czasu jest w porządku, jednak unikaj spamowania ich zaproszeniami, poprzez tworzenie kilkunastu grup dziennie i zapraszania swoich znajomych do każdej z nich. Zamiast tego zastanów się lepiej, kto faktycznie byłby zainteresowany dołączeniem do stworzonej przez Ciebie grupy, zanim wyślesz zaproszenie na ślepo.
9

Wybierz sieć.

  • Czy Twoja grupa będzie dostępna jedynie dla osób z Twojego regionu lub z Twojej szkoły? Jeżeli tak, wybierz region albo szkołę z listy sieci.

  • Czy Twoja grupa będzie dostępna dla wszystkich ludzi na Facebooku? Jeśli tak, wybierz opcję ‘Globalnie’.

10
Opisz swoją grupę w okienku ‘Opis grupy’. Bądź bardzo dokładny, ponieważ ludzie szukający Twojej grupy znajdą ją, tylko wtedy kiedy będzie ona podpadała pod właściwe kategorie.
11
Wybierz kategorię i podkategorię. Po raz kolejny, bądź dokładny, ponieważ ludzie, którzy będą szukać Twojej grupy na Facebooku, znajdą ją tylko wtedy kiedy będzie umieszczona we właściwej kategorii.
12
Wypełnij pole z informacjami kontaktowymi, takimi jak: adres, państwo i adres strony internetowej.
13
Ustal swoje ustawienia prywatności.
14
Kliknij ‘Załóż grupę’.
15
Kliknij ‘Przeglądaj’, po to żeby wybrać zdjęcie do profilu swojej grupy. Miej na uwadze prawa autorskie.
16
Kliknij ‘Załaduj zdjęcie’ lub ‘Pomiń ten krok’, jeżeli chcesz dodać zdjęcie później.
17
Zaproś swoich znajomych do grupy, poprzez wybranie ich z listy albo wpisując ich imiona i nazwiska w okienko.
Wskazówki
Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub