Jak wybrać prezent na pierwszą rocznicę ślubu? strona 1 z 3

Powszechnie istnieje wykaz prezentów, które powinny być dawane za każdy rok małżeństwa. Pierwsza rocznica to inaczej papierowa rocznica ślubu. Tradycyjnym prezentem na pierwszą rocznicę ślubu jest zatem coś związanego z papierem. Mężowie i żony mogą obdarowywać się np. książkami, wierszami miłosnymi czy grafiką na papierze. Tak naprawdę może być trudno znaleźć coś odpowiedniego związanego z papierem, ale jakie to jest romantyczne. Mam dla ciebie kilka papierowych pomysłów, aby tradycji stało się zadość.

Jak wybrać prezent na pierwszą rocznicę ślubu?
1

Bilety

Bilety na koncert ulubionego zespołu, długo oczekiwane wydarzenie sportowe czy bilety samolotowe na drugi miesiąc miodowy mogą być świetnym pomysłem. Wyobraź sobie minę swojego współmałżonka, który przeczyta na bilecie, że za 2 tygodnie wylatujecie na Majorkę.

2

Karty

Karty, które przygotujesz sam lub sama. To dobry pomysł i tak naprawdę mało kosztowny. Powycinaj karty z tektury najlepiej wcześniej ozdobionej rysunkami bądź po prostu pomalowanej na różne kolory. Z jednej strony napisz datę a z drugiej, co jest z nią związane. To będzie świetna zabawa jak będziecie musieli przypominać sobie konkretne wydarzenia. Oczywiście wszystkie sytuacje zawarte na kartach muszą być romantyczne bądź zabawne. Dzięki takim kartom nigdy nie zapomnicie wspólnie spędzonych, cudownych chwil.

3

Zaproszenie

Jeżeli planujesz przygotować romantyczną kolację przy świecach z okazji rocznicy ślubu, bądź zarezerwowałeś/łaś się stolik w najlepszej restauracji w mieście wyślij małżonkowi/małżonce zaproszenie. Możesz przygotować je własnoręcznie lub poszukać coś odpowiedniego w Internecie. Miło będzie jak do koperty dołączysz jakieś wspólne zdjęcie, na którym się całujecie lub przytulacie.

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Wydawałoby się, że nie ma wielu fajnych pomysłów na prezent związany z papierem a jak widzisz możesz ruszyć wyobraźnią i zrobić niezwykłą niespodziankę mężowi czy żonie. Dużym plusem jest to, że te prezenty nie należą do najdroższych. Wymagają raczej twojej kreatywności i zaangażowania, co liczy się najbardziej. Rzeczy, które wymagają od nas własnego wkładu i trochę wysiłku są najbardziej wartościowe. Może ty masz jakieś fajne pomysły na rocznicowy papierowy prezent?
4

Bukiet z papierowych kwiatów

Gdy małżonek przynosi dla ciebie bukiet kwiatów zawsze jesteś pod wrażeniem. Aby tradycji stało się zadość tym razem niech kwiaty będą zrobione z papieru. Takie kwiaty na pewno można kupić i będą z pewnością wyglądały pięknie. Ja osobiście myślę, że dużo brzydsze, ale zrobione własnoręcznie będą o wiele bardziej docenione. Małżonka, która zobaczy to rękodzieło będzie zachwycona i doceni trud związany z przygotowaniem takiego bukietu.

5

Gazeta

Fajnym pomysłem na papierowy prezent z okazji pierwszej rocznicy ślubu będzie gazeta z dnia i miejscowości, w której przysięgaliście sobie miłość i wierność. Poszukaj w Internecie i wydobądź z archiwum ulubioną prasę lokalną męża. Możesz wybrać najfajniejsze wydarzenia tamtego dnia i umieścić je w dużej ramce.

6

Pieniądze

Pieniądze na prezent wydawałoby się są banalne i mało romantyczne. Ale pamiętaj, że jest to pierwsza rocznica, która nakazuje papierowy prezent a papierowy banknot wydaje być się idealny. Do koperty, w której umieścisz banknoty dołącz miłosny liścik. Napisz jak bardzo go czy ją kochasz i że jest całym światem dla ciebie. Wiesz, o czym marzy twój mąż czy małżonka, więc w liściku dopisz, że „od dawna pragnąłeś mieć czy pragnęłaś mieć....(Przecież znacie swoje pragnienia), dlatego chciałbym/chciałabym spełnić twoje marzenie". Liścik jest ważny, aby druga strona nie pomyślała sobie, że idziesz na łatwiznę.

7

Album ze zdjęciami

Przeglądnij wszystkie wasze zdjęcia i wybierz te, na których jesteście razem i które wiążą się z ważnymi czy miłymi sytuacjami. Wydrukuj zdjęcia na papierze. Możesz je umieścić w albumie na zdjęcia bądź wysilić się jeszcze bardziej. Może pamiętasz, kiedyś nie było albumów tylko klasery na zdjęcia. Wyszukaj taki w Internecie i poprzyklejaj wybrane zdjęcia. Przerzucając tekturowe kartki poczujecie się jak stare dobre małżeństwo.

8

Książki

Nie wszyscy w dzisiejszych czasach czytają książki, ale jeśli twój współmałżonek lubi po nie sięgać to będzie świetny pomysł. Wiesz, jakiej książki od dawna szuka, ale nie może jej zdobyć. Zrób to za niego. Na pewno będzie szczęśliwy jak dostanie taki prezent.

9

List

To może staroświeckie, ale jakie romantyczne. Napisz do niego/ niej list miłosny. Wybierz piękną papeterię w sklepie z artykułami papierowymi. Możesz wydrukować wasze wspólne zdjęcie i użyć, jako papieru, na którym napiszesz wyznanie miłosne.

10

Ty

Ubierz na siebie wyłącznie papierową kreację. Możesz sobie zrobić papierową opaskę na piersi i hawajską papierową spódniczkę. Nie będzie ci jej szkoda jak z ciebie ją zerwie. Możesz również zdobyć duże papierowe pudło. Obklej pudło ładnym papierem i przyklej ogromną czerwoną kokardą. Gdy wejdzie do pokoju wyskocz z pudła w stroju Ewy z rajskiego ogrodu.

11

Bony towarowe

Prawie wszystkie większe sklepy dają możliwość zakupienia bonów towarowych na daną kwotę. Wybierz ulubiony sklep męża czy żony i sprezentuj bon o wybranej przez ciebie wartości. To będzie dobry pretekst, aby wybrać się na wspólne zakupy.

Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (1)

janek.cz. - 2013-06-03
Bony towarowe okazały się najlepszym prezentem w tamtym roku, w tym roku chyba zdecyduję się na książkę.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub