Jak tanio zorganizować wesele? strona 1 z 3

W dzisiejszym czasach wszyscy mają ograniczony budżet, ale istnieją sposoby na to, aby nadal mieć bajkowe wesele przy mniej zasobnym portfelu. Poniżej zamieszczamy pięć sposobów na to, aby przybliżyć Cię do Twojego wymarzonego bajkowego wesela, bez martwienia się o przekroczenie budżetu.
Jak tanio zorganizować wesele?
1

WYBIERZ MĄDRZE DATĘ ŚLUBU:

Podczas ustalania daty ślubu, odpowiednia data i czas mogą pomóc zaoszczędzić Ci sporą sumę pieniędzy. Najdroższa pora roku na ślub to okres od kwietnia do października. Jeśli to możliwe przy ustalaniu daty ślubu rozważ wybór terminu pomiędzy listopadem a kwietniem. Inną rzeczą, które ​​pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy jest dzień tygodnia i czas, w którym ma odbyć się Twój ślub. Wesela, odbywające się w sobotnie wieczory są najdroższe. Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze, zarezerwuj termin ślubu i wesela na piątek lub niedzielę wieczorem. Jeśli chcesz zaoszczędzić jeszcze trochę więcej pieniędzy wybierz dzień w środku tygodnia lub wesele i ślub po południu.

2

WSZYSTKO JEST DO NEGOCJACJI:

Przy wyborze dostawców nie czuj się tak, że musisz przyjąć pierwszą cenę, jaką Ci proponują. Bądź otwarty i uczciwy z dostawcami i niech wiedzą, jaki budżet możesz przeznaczyć na wesele. Większość dostawców będzie chętnych do pracy z Tobą w zakresie Twojego budżetu. Oni rozumieją co to znaczy mieć określoną ilość pieniędzy i jeśli nie będą w stanie sprostać zadaniu w zakresie Twojego budżetu, poinformują Cię o tym już na początku, a Ty będziesz wiedzieć, że musisz kontynuować poszukiwania dostawcy. Pytaj dostawców o ich ceny i jeżeli przekraczają sumę, którą jesteś gotowa zapłacić, pytaj, czy istnieją rozwiązania alternatywne, które mogą pomóc Ci utrzymać się w budżecie.

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Wymarzone wesele, mieszczące się w budżecie jest w Twoim zasięgu!
3

WYNAJMIJ KOORDYNATORA WESELNEGO:

Wiele par patrzy na koordynatora weselnego jako na dodatkowy koszt i luksus. Koordynatorzy ślubni mają jednak specjalne układy z dostawcami i mogą zapewnić Ci wspaniałe zniżki. Dodatkowo, koordynatorzy mogą zaoszczędzić Ci stresu, gasić pożary w dniu Twojego ślubu i ogólnie zapewnić Ci dużo spokoju. Możesz zatrudnić ich na jeden dzień, na 10 godzin, lub na czas trwania całego wydarzenia. Mogą oni negocjować kontrakty, pomóc skupić się na sprawie i nakierować Cię na pytania, które powinnaś zadać, rozmawiając z dostawcami.

4

KWIATY W BUDŻECIE:

Podczas wybierania swoich weselnych kwiatów spróbuj znaleźć takie, na które jest obecnie sezon. Popracuj ze swoją kwiaciarnią, aby sprawdzić, czy będzie w stanie wykonać zobowiązania. Upewnij się, że sprawdzisz różne kwiaciarnie, czasami te największe kwiaciarnie w mieście nie muszą wcale należeć do najtańszych. Popytaj zatem również w tych mniejszych oraz w tych poza obrzeżami miasta. Wielokrotnie może się okazać, że będziesz mogła uzyskać więcej za tą samą cenę, co w dużej kwiaciarni.

5

POSZUKIWANIA SUKNI ŚLUBNEJ:

Gdy szukasz sukni nie daj się zastraszyć cenie. Istnieje mnóstwo sposobów, aby znaleźć wspaniałą suknię przy ograniczonym budżecie. Zapytaj w sklepie, w którym znalazłaś swoją suknię, czy nie mają próbnych modeli na sprzedaż. Próbne modele sukni to takie, które są modelami przeznaczonymi do mierzenia i które sklep lub projektant decyduje się sprzedać. Sukienki te są zazwyczaj lekko zużyte i muszą być czyszczone, ale są w stanie zaoszczędzić dla Ciebie sporo pieniędzy. Szukaj też wyprzedaży i rozglądaj się za starszymi sukniami z poprzedniego sezonu. Szukaj wszędzie i sprawdzaj wszystkie opcje, aby znaleźć suknię ślubną marzeń. Możesz również zdecydować się na zakup sukni używanej, przerobić suknię swojej mamy / babci lub jakąś wypożyczyć.

Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub