Jak zorganizować przyjęcie zaręczynowe? strona 1 z 2

Powiedziałaś "tak" temu wyjątkowemu mężczyźnie Twojego życia i teraz nadszedł czas, aby uczcić zbliżające się wesele z rodziną i przyjaciółmi. Oznacza to, że lepiej zacząć planować jakieś spotkanie towarzyskie lub przyjęcie zaręczynowe w celu podzielenia się radosną nowiną. Od czego zacząć? Po pierwsze, należy znaleźć odpowiednią i dostępną lokalizację dla swojego przyjęcia zaręczynowego, a nawet rzucić kilka pomysłów na temat przewodni przyjęcia zaręczynowego, co jest idealnym rozwiązaniem dla par, które nie chcą jedynie tradycyjnego ślubu i wesela.
Jak zorganizować przyjęcie zaręczynowe?
1

Zanim zaczniesz.

Przed rozpoczęciem "burzy mózgów" w celu znalezienia doskonałego miejsca na przyjęcie zaręczynowe, najpierw trzeba uzgodnić kilka szczegółów, w tym:

• Budżet: Twój dostępny budżet z pewnością wywiera wpływ na położenie i inne aspekty planowania przyjęcia zaręczynowego. Pamiętaj – to przyjęcie ma na celu ogłoszenie Twoich zaręczyn i nie powinno w żaden sposób przekroczyć kwoty wydatków poniesionych w związku ze ślubem lub weselem. Oszczędź trochę grosza teraz, aby móc przeznaczyć więcej pieniędzy na właściwą imprezę nieco później.

• Lista gości: liczba gości będzie również wpływać na planowanie przyjęcia zaręczynowego, ponieważ musisz znaleźć miejsce na tyle duże, aby pomieścić wszystkie zaproszone osoby.

• Styl imprezy: Jeśli podczas tej uroczystości chcesz się skoncentrować na danym stylu, najlepiej podjąć ostateczną decyzję, zanim zaczniesz poszukiwania odpowiedniej lokalizacji.

Udostępnij na FB
2

Wyjątkowe lokalizacje na przyjęcie zaręczynowe.

Planując przyjęcie zaręczynowe, należy pamiętać, że nie musisz padać ofiarą ograniczeń lokalizacyjnych i zasad, mających zastosowanie w przypadku miejsca ceremonii. Oznacza to, że możesz wybrać miejsce, w którym miałby odbyć się Twój wymarzony ślub, ale po prostu nie jesteś w stanie urządzić go tam na czas lub nie masz na to wystarczającego budżetu. Tak więc, jest to czas na zapoznanie się z imprezowaniem w parku sportowym, starym kinie, parku rozrywki lub ogrodzie historycznym. Ci, którzy chcą popisywać lokalizacją swojego przyjęcia zaręczynowego mogą wybrać miejsca, które są zwykle zarezerwowane na wesela, czyli między innymi sale weselne i winnice.

Inne, warte rozważenia lokalizacje przyjęcia zaręczynowego to:
• Twoja ulubiona restauracja
• Dom rodziców
• Plaża
• Park

3

Wyjątkowe pomysły na tematy przyjęcia zaręczynowego.

Szukasz rozwiązania, aby świętować swoje zaręczyny w dobrym stylu, ale jednocześnie z odrobiną humoru, czy może masz na myśli coś całkowicie szalonego? Rozważ zaplanowanie przyjęcia zaręczynowego, skupiając się na danym temacie.

Jedzenie, dekoracje, i zabawy są wtedy zazwyczaj odzwierciedleniem tematu wieczoru, i mogą obejmować:
• Imprezę w stylu hawajskim ze spódniczkami z trawy i Pina Coladą na plaży.
• Romantyczny romans z marzeniami o Wieży Eiffla.
• Odtworzenie kamieni milowych w Twoim życiu z narzeczonym.
• Bal kostiumowy koncentrujący się na postaciach słynnych kochanków.

  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub