Jak w nietypowy sposób wykorzystać napoje izotoniczne? strona 1 z 7

Napoje izotoniczne są powszechnie znane z tego, że pomagają nam wyrównać poziom wody podczas wysiłku fizycznego. Ale czy wiesz, że pomogą Ci one również przy biegunce czy porządkach? Tak to prawda. Aby poznać właściwości napojów izotonicznych z nieznanej strony, przeczytaj poniższy artykuł.
Jak w nietypowy sposób wykorzystać napoje izotoniczne?
Udostępnij na FB
1
zastosowania napojów izotonicznych - krok 1

Wyczyść toaletę. Wlej dwie szklanki napoju izotonicznego do muszli klozetowej i pozostaw na godzinę. Po tym czasie wyszoruj muszlę szczotką i spłucz.

2

Biegunka. Napoje izotoniczne uzupełniają ilość elektrolitów i glukozy w organizmie. Zatem jeśli męczy Cię biegunka sięgaj po te specyfiki, by uzupełnić braki w organizmie. Dzięki temu też, szybciej się pozbędziesz problemu.

3

Unormuj pracę żołądka. Jeśli męczą Cię wymioty wypij napój izotoniczny. Dzięki temu unikniesz odwodnienia i uzupełnisz ilość elektrolitów w organizmie.

4

Wylecz kaca. Jeśli przesadziłeś z alkoholem poprzedniego wieczoru i rano męczy Cię kac, nic się nie martw. Szybko sięgnij po napój izotoniczny, który uzupełni niedobory w organizmie. Poczujesz się lepiej i głowa szybciej przestanie boleć.

5

Uchroń się przed wycieńczeniem spowodowanym upałami. Jeśli nadmiernie się spociłeś i odwodniłeś napój izotoniczny jest tym, czego najbardziej Ci potrzeba. Przegrzanie organizmu może skutkować odwodnieniem właśnie, co prowadzi do braku apetytu, bólu głowy, zawrotów głowy, czy nawet nudności i wymiotów. Napój izotoniczny wyrówna poziom elektrolitów w organizmie.

6

Przechowuj cukier, suchą karmę dla zwierząt czy nasionka dla ptaków. Pusta butelka po napoju izotonicznym idealnie nada się do przechowywania cukru. Świetnie też poradzi sobie z przechowaniem pokarmu dla zwierząt czy ptaków.

  • Komentarze Tipy.pl (2)

jasiek - 2017-02-13
Napoje izotoniczne piłem tylko wtedy gdy regularnie biegałem (4x w tygodniu 10-12km). Ostatnio miałem 2 dni imprezę i trochę przesadziłem z alkoholem. Przez 2 tygodnie czułem się fatalnie, nie wiedziałem co mi jest. Zacząłem pić napoje izotoniczne i po kilku dniach (doliczając jedzenie orzechów i jogurtów) wróciłem do zdrowia.
majawas - 2013-08-14
Polecam szczególnie w upały mi pomaga, zawsze taki schłodzony z lodówki. A no i na biegunkę i wymioty też jest naprawdę super. Używam i mi pomaga.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub