Jak schudnąć na szyi? strona 1 z 7

Chcesz wiedzieć jak się szybko pozbyć tłuszczu na szyi? Jeżeli tak, to jesteś na właściwej stronie. Chcę Ci dać 12 wskazówek, które pozwolą szybko stracić tłuszczyk wokół szyi i które pomogą osiągnąć wygląd podbródka, o jakim zawsze marzyłaś. Jeśli zaczniesz stosować się do tych zasad, szybko zauważysz znaczną poprawę. Musisz również pamiętać, że istnieje kilka rzadkich przypadków, w których powiększona szyja może być objawem choroby. Zanim zabierzesz się do odchudzania szyi skonsultuj się wcześniej z lekarzem.
Jak schudnąć na szyi?
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Zastosuj się do moich porad a zobaczysz, że nie tylko twoja szyja nabierze nowych kształtów a całe twoje życie ulegnie zmianie. Jeżeli zadbasz o prawidłowy jadłospis, zaczniesz ćwiczyć i pić dużo wody w dużym stopniu zmienisz twój wygląd. Zmiany, jakie zaobserwujesz dodatkowo cię zmotywują i dodadzą pewności siebie.
1
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 1

Woda

Pij duże ilości wody, dzięki temu będziesz odczuwała sytość i tym samym zmniejszy ci się apetyt na jedzenie, a przy okazji pozbędziesz się toksyn z organizmu, które wywołują niechciane zmiany skórne.

2
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 2

Rozciąganie

Ćwiczenia na szyję pozwolą na ujędrnienie jej i pojawianie się powłoki mięśniowej. Poświęcaj kilka minut dziennie na wyginanie głowy w górę i na boki - to pomaga w napinaniu mięśni szyjnych i tym samym prowadzi do poprawienia jej elastyczności i lepszego wyglądu.

3
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 3

Guma do żucia

Może wydaje się to dziwne, ale faktycznie żucie gumy jest doskonałym ćwiczeniem poprawiającym kondycję twojej szyi. Nie dość, że zadbasz o świeży oddech to wesprzesz swój kark. Nie zastanawiaj się czy to nie jakaś podpucha tylko zabieraj się za gumę.

4
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 4

Schudnij

To oczywiste, że jak chudniesz ubywa ci ciała wszędzie. Podobnie będzie z szyją. Jeżeli twoja szyja zaokrągliła się z powodu kilku kilogramów, które ci przybyły to straci je, gdy ponownie schudniesz. To zależy od ciebie, jaki sposób odchudzania wybierzesz. Czy będzie to aktywność fizyczna, czy dieta, ważne by efekty się pojawiły? Ja osobiście mogę polecić dietę białkową, która wielu osobom pomogła w pozbyciu się niechcianych kilogramów.

5
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 5

Odpowiednia dieta

Zastanów się nad tym, co jesz, na co dzień. Przede wszystkim codzienne menu powinno być bogate w owoce i warzywa, które posiadają ogromnie właściwości odżywcze, wpływające pozytywnie na stan twojego organizmu i skórę.

6
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 6

Pozycja leżąca

Połóż się na plecach na płaskiej powierzchni a pod szyję połóż małą poduszkę tak, aby głowa zwisała za nią luźno. W tej pozycji powinnaś leżeć przez około minutę, a następnie zmień pozycję ciała na drugą stronę.

7
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 7

Słuchaj swojego organizmu

Ważne jest, aby słuchać, co mówi twój organizm. Jeżeli wprowadziłaś w życie ćwiczenia, które proponowałam, ale po jakimś czasie zaczynasz czuć napięcie w szyi czy ból musisz na jakiś czas odpuścić. Zwolnij tempo i wracaj do ćwiczeń znów, ale zmniejszą częstotliwością.

8
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 8

Kręć kółeczka

To kolejne ćwiczenie na ujędrnienie skóry na szyi. To podobne ćwiczenie do tego jakbyś miała kręcić biodrami raz w jedną raz w druga stronę. Najlepiej jak będziesz to ćwiczenie robiła w pozycji stojącej. Ręce połóż na biodrach, wyprostuj kręgosłup i kręć głową kółka pierw w jedną stronę, a po kilku okrążeniach zmień kierunek.

9
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 9

Przeginaj na boki

To kolejne ćwiczenie, które pomoże ujędrnić twoją szyję. Przeginaj kark na boki raz w jedną raz w druga stronę.

10
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 10

Ćwiczenia cardio

Są obecnie jednymi z najbardziej popularnych typów ćwiczeń na utrzymanie dobrej kondycji fizycznej jak i na zgubienie zbędnych kilogramów. Na określenie ćwiczeń cardio używa się również nazwy „ćwiczenia aerobowe”. Wykonywanie ćwiczeń cardio usprawnia pracę serca, poprawia krążenie i spalanie tlenu w organizmie, a także zwiększają masę mięśniową.

11
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 11

Stwórz harmonogram dla swojej szyi

Często ciężko zorganizować się, aby poświęcić czas na pozbycie się problemu na własnym podbródku. Ważne jest, aby sobie zaplanować czas i stworzyć swój harmonogram, który pozwoli się zmotywować. Ustal, w których godzinach mogłabyś poćwiczyć i jakie dni są do tego najlepsze. Możesz ustawić sobie przypomnienie w telefonie komórkowym.

12
sposoby na schudnięcie na szyi - krok 12

Motywacja

To chyba najważniejszy z punktów. Bez motywacji i samozaparcia nie zrobisz nic. Musisz uwierzyć we własne siły i wziąć się za siebie. Możesz zacząć małymi kroczkami, ale najważniejsze abyś coś robiła. Nie możesz sobie mówić, „że nie dasz rady”, „czy że nie pozbędziesz się już niechcianego tłuszczyku”, bo to nie prawda. Przede wszystkim uwierz we własne możliwości. Za przykład podam ci Annę Kalatę, która dzięki swojemu uporowi zmieniła swój wizerunek o 180 stopni.

Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Aleksandra - 2017-01-05
Niezłe lanie wody
logot - 2015-06-23
Po pierwsze, Anna Kalata, a nie Kaleta, a po drugie "dzięki swojemu uporowi", a nie "oporowi". A poza tym, cały artykulik to same truizmy. Nie wnosi nic nowego, ani specjalnie skutecznego.
mama - 2015-01-05
Guma ma szkoliwy aspartam
idealtobe - 2014-01-30
Co do gumy do żucia, słyszałam, że przez jej żucie można nabawić się podbródków :((
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub